مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI
1 / 3 / 1393برچسب:, :: 1:1 ::  نويسنده : Kimia

این مطلب توسط مدیر وبلاگ ویرایش و حذف شده است.

 This subject edited and deleted by blog's manager

كد ماوس

1 / 2 / 1393برچسب:, :: 1:1 ::  نويسنده : Kimia

این مطلب توسط مدیر وبلاگ ویرایش و حذف شده است.

 This subject edited and deleted by blog's manager

كد ماوس

1 / 1 / 1393برچسب:, :: 1:1 ::  نويسنده : Kimia

این مطلب توسط مدیر وبلاگ ویرایش و حذف شده است.

 This subject edited and deleted by blog's manager

كد ماوس

1 / 12 / 1392برچسب:, :: 1:1 ::  نويسنده : Kimia

این مطلب توسط مدیر وبلاگ ویرایش و حذف شده است.

 This subject edited and deleted by blog's manager

كد ماوس

16 / 11 / 1392برچسب:, :: 21:4 ::  نويسنده : Kimia

 فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار رده بندی برترین باشگاه های جهان در ماه فوریه 2014 را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه این فدراسیون، در این رده بندی 6 تیم برتر جهان در ماه فوریه همچنان بدون تغییر در مکان خود باقی مانده اند. تیم بایرن مونیخ با تفاوت قابل توجهی نسبت به سه تیم اسپانیایی و چلسی در صدر قرار دارد و پاری سن ژرمن به 3 امتیازی بارسلونا رسیده است.

در ماه ژانویه رقابت های کوپا دل ری ، کوپا ایتالیا و جام لیبرتادورس مهمترین مسابقات در کنار لیگ های داخلی کشورها بوده اند.این مساله باعث شده تا در رده های بعدی تیم های ایتالیایی پیشرفت عمده ای را داشته باشند و تیم هایی چون سویا و والنسیا رده قابل توجه خود در جایگاه های 15 و 20 جهان را از دست بدهند.در آمریکای جنوبی تیم لانوس آرژانتین بیشترین پیشرفت را داشت و در آسیا تیم های الهلال و الشباب عربستان به جمع 100 تیم برتر جهان پیوستند.

رئال مادرید تیم دوم رده بندی قبلی در ماه ژانویه 8 برد از 8 بازی خود کسب کرد و با کسب 40 امتیاز بیشترین امتیاز ماه را به خود اختصاص داد. در این دوره 3 تیم ایتالیایی رم ، فیورنتینا و ناپولی و نیز دو تیم اسپانیایی آتلتیکومادرید و بارسلونا با 36 امتیاز در رده دوم قرار گرفتند.

در فهرست 100 تیم برتر کنونی جهان ، 69 تیم از اروپا ، 20 تیم از امریکای جنوبی ، 5 تیم از آسیا ، 3 تیم از کونکاکاف و 2 تیم از آفریقا قرار دارند.ایتالیا با 7 تیم بیشترین سهم را در میان باشگاه های جهان دارد و پس از آن آرژانتین و اسپانیا با 6 تیم در رده دوم قرار گرفته اند.

 

رده بندی 10 تیم باشگاهی برتر جهان :

1- بایرن مونیخ 370 امتیاز

2- رئال مادرید 292

3- چلسی 275

4- آتلتیکومادرید 253

5- بارسلونا 247

6- پاری سن ژرمن244

7- تاتنهام انگلیس 240

8- بازل سوئیس 239

9- آتلتیکو مینی رو برزیل 238

10- روبین کازان روسیه 223.5

كد ماوس

 خاوی مارتینز و تیاگو آلکانتارا دو بازیکن اسپانیایی بایرن مونیخ در گفتگو با بی وین به بررسی شرایط تیم باواریایی پرداخته اند.

 

تیاگو آلکانتارا در بخشی از صحبت هایش بایرن را با بارسا مقایسه کرده و گفته:« تفاوت اصلی موجود میان این دو تیم ، علاوه بر اینکه آنها از دو کشور مختلف هستند، در سبک فوتبالی است که در دو لیگ دنبال می شود. البته شباهت بایرن و بارسا هم اینجاست که هردویشان تیم های بزرگی هستند وهمیشه یکی از بخت های قهرمانی در تورنمنت ها هستند.»

خاوی مارتینز، بازیکن سابق اتلتیک بیلبائو که حالا پیراهن بایرن را برتن می کند نیز در مقایسه میان تیم سابقش با بایرن گفت:« اتلتیک و بایرن هر دو تیم های خانوادگی هستند و مقامات باشگاه، مدیران وبازیکنان در این دو باشگاه، یک خانواده بزرگ را تشکیل می دهند. همین باعث می شود که ما بازیکنان احساس خوشبختی کرده و حس کنیم که در خانه هستیم.»

تیاگو آلکانتارا درپاسخ به این سوال که بهترین گلی که به ثمر رسانده کدام گل بوده گفت:« از آنجا که من گلهای کمی زده ام، انتخاب بهترین گلم کار آسانی است. فکر کنم که بهترین گلم، گلی بود که در فینال جام جهانی زیر21 سال از میانه های میدان به ثمر رساندم.»

خاوی مارتینز در مورد تیم های محبوبش گفت:« من دو تیم مورد علاقه دارم. یکی اوساسوناست؛ چون من اهل ناواررا هستم و تیم دیگر اتلتیک بیلبائو است، چون با برادرم دراین تیم بازی می کردم.» او در مورد الگوی فوتبالی اش گفت:« وقتی کمی بزرگتر شدم، فرناندو تورس الگوی فوتبالی ام بود و بازیهای او در اتلتیکو مادرید را دنبال می کردم.»

خاوی مارتینز در پاسخ به این سوال که تیاگو سرعت بیشتری دارد یا ریبری با شوخی گفت:« خیلی ساده است. می توانستید از من بپرسید که بین ریبری و یک لاک پشت یکی را انتخاب کنم. کاملا روشن است که ریبری یکی از سرعتی ترین بازیکنان دنیاست؛ به همین خاطر پاسخ دادن به این سوال کار ساده ای است. البته باید بگویم که تیاگو هم سرعت خوبی دارد.»

این دو بازیکن اسپانیایی در ادامه در مورد الگوهای ورزشی شان صحبت کردند.

تیاگو آلکانتارا گفت:« من همیشه پدرم را به عنوان الگویم درخانه و در زمین چمن می دیدم ولی اگر بخواهم یک ورزشکار را انتخاب کنم باید بگویم که الگویم مایکل جردن بود.»

خاوی مارتینز هم درتمجید از میگل ایندوراین گفت:« من این شانس را داشتم که با دیدن میگل ایندوراین (دوچرخه سوار اسپانیایی) رشد کنم. چون او اهل زادگاه من بود و من و تمام مردم ناواررا به او افتخار می کنیم. وقتی او در تور دو فرانس پنجم شد، من 5 یا 6 سال سن داشتم و از آن زمان، او ورزشکار مورد علاقه من شد.»

كد ماوس

24 / 10 / 1392برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : Kimia

بغض ستاره فرانسوی بایرن‌مونیخ ترکید و پس از مراسم انتخاب بهترین‌های جهان از فیفا انتقاد کرد.

پس از آنکه شب گذشته در شهر زوریخ، فدراسیون جهانی فوتبال عنوان مرد سال را به کریستیانو رونالدو اعطا کرد، فرانک ریبری در محل انجام مراسم سکوت کرد.

این ستاره فرانسوی که در کنار لیونل مسی آرژانتینی، دو نامزد دیگر برای این عنوان بودند، پس از بازگشت به هتل محل اقامت، بغضش ترکید و لب به شکایت و انتقاد باز کرد.

وی به خبرنگار روزنامه بیلد آلمان گفت: من که با بایرن در سال گذشته هر چه عنوان بود، کسب کردم، دیگر باید چه کار می‌کردم که انتخاب شوم؟

ریبری که حتی در این گزینش پس از لیونل مسی، سوم شد، افزود: کسب عنوان دومی یا سومی اصلا با هم هیچ فرقی ندارد. باور کنید آدمی زیاده‌خواه نیستم و کسب این عنوان، هدفم نبود.

او ادامه داد: ترجیح می‌دهم با بایرن بازهم هر عنوانی که ممکن است کسب کنم و قهرمان جهان بشوم. همین مهم است.

ریبری آنگاه عنوان کرد: طبیعی است بازیکنی که به اینجا می‌رسد، دلش می‌خواهد برنده شود اما دیگر به آن فکر نمی‌کنم. ما بازیکن بایرن هستیم و از همین خوشحالم. خوشحالیم که همگی به نمایندگی بایرن اینجا حضور داشتیم.

ستاره 30 ساله باوارایی ها در مورد عنوان اعطا شده مرد سال جهان اظهار داشت: کسب این جایزه مسلما خوب بود. به خصوص برای هواداران، باشگاه و همسرم. هر چند که برای خودم مهم‌ترین چیز نبود. خوشحالم که این موضوع برایم به اتمام رسید. حالا می‌خواهم همه عناوین فصل جاری را یکبار دیگر کسب کنم.

این اظهارات در حالی عنوان شد که میشل پلاتینی، رئیس فرانسوی یوفا و هموطن ریبری از عدم انتخاب لژیونر مونیخی‌ها به شدت انتقاد کرد

كد ماوس

23 / 10 / 1392برچسب:, :: 22:56 ::  نويسنده : Kimia

ستاره پرتغالی رئال مادرید برای دومین بار توپ طلای فوتبال جهان را بدست آورد.مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال دنیا در سال 2013 امشب (دوشنبه) در مراسمی در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد و در آن کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید به عنوان بهترین فوتبالیست دنیا انتخاب شد تا برای دومین بار در طول دوران بازیگری خود توپ طلا را َاز آن خود کند.رونالدو که پیش از این در سال 2008، زمانی که توپ طلا به تنهایی توسط نشریه فرانس فوتبال ارائه می‌شد، این افتخار را کسب کرده بود، به لطف گل‌های پرشمارش در سال 2013  که او را به گلزن‌ترین مهاجم دنیا تبدیل کرد توانست توپ طلای فیفا را از آن خود کند. این در حالی است که او در فصل گذشته نتوانست هیچ افتخار تیمی را به همراه کهکشانی‌ها کسب کند. کاپیتان تیم ملی پرتغال در سالی که گذشت 63 گل به ثمر رساند که مهم‌ترین آنها 4 گلی بود که در دور پلی‌‌اف مرحله انتخابی 4 جام جهانی در ترکیب تیم ملی کشورش به سوئد زد. رونالدو در بازی رفت در لیسبون یک گل و در بازی برگشت در استکهلم 3 گل زد تا به تنهایی تمام گل‌های پرتغال را در دور پلی‌آف به ثمر رسانده باشد.به این ترتیب کریستیانو رونالدو به سلطه لیونل مسی بر فوتبال جهان که 4 سال اخیر به طور پیاپی توپ طلا را تصاحب کرد پایان داد.

Image result for فرانک ریبری

 

كد ماوس

23 / 10 / 1392برچسب:, :: 21:1 ::  نويسنده : Kimia

Image result for یوپ هاینکس

كد ماوس



ادامه مطلب ...
4 / 10 / 1392برچسب:, :: 20:52 ::  نويسنده : Kimia

کدام بازیکن را برترین بازیکن بایرن در نیم فصل می دانید؟

1.آرین روبن

2.باستین شواین اشتایگر

3.توماس مولر

4.تونی کروس

5.خاوی مارتینز

6.داوید آلابا

7.فرانک ریبری

8.فیلیپ لام

9.ماریو گوتزه

10.ماریو مانزوکیچ

11.مانوئل نویر

لطفا برای شرکت در نظرسنجی، برترین بازیکن نیم فصل را در قسممت نظرات همین پست وارد نمایید.(مهلت شرکت تا پایان دی ماه 92)

كد ماوس

درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 24470
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس