مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI
2 / 11 / 1391برچسب:, :: 12:13 ::  نويسنده : Kimia

بدون سرو صدا و جنجال زیادی، بوندسلیگا توانست به عنوان لیگ منتخب پپ گواردیولا برگزیده شود.  

سرمربی سابق و موفق بارسلونا، بایرن مونیخ را به عنوان تیم آتی اش برگزید و با نادیده گرفتن تیم های سرشناس لیگ برتری اعلام کرد که فصل آینده روی نیمکت مربیگری بایرن مونیخ خواهد نشست. قدرت اقتصادی، جدیت و عزم راسخ در مسائل مالی، توازن ایده آل در میان خرید بازیکنان و فوتبال پایه ای، سرمایه گذاری متعادل و کمبود بدهی،کاهش هزینه های غیرضروری، مطالعات آسان و مدرن برای جذب هواداران و برگزاری بازیها در ساعاتی که اکثریت هواداران بتوانند از تماشای بازیها لذت ببرند، باعث شده تا بوندسلیگا در مجموع و با 18 تیمی که در این رقابت ها حضور دارند ، در مجموع 1663 میلیون یورو سرمایه گذاری کرده و بدهی های این لیگ 904 میلیون یورو است که با توجه به برخی منابع تا 758 میلیون یورو نیز کاهش خواهند یافت. بدین ترتیب این هجده تیم روی هم 1746 میلیون یورو درآمد داشته اند که سود خالصش 53 میلیون یورو بوده.

سرمایه گذاری روی تیم پایه ای و بهره گیری از بازیکنانی که محصول آکادمی فوتبال باشگاه هستند، یکی از نکاتی است که به جز در بارسلونا، در بوندسلیگا نیز به شدت مورد توجه و مورد اهمیت است. این را می توان یکی از فاکتورهای پپ برای انتخاب بایرن دانست

از سوی دیگر اگر در اروپا دو باشگاه باشد که مدیریت بی عیب و نقصی داشته باشند، این دو باشگاه آرسنال و بایرن مونیخ هستند و حالا پپ تیم باواریایی را انتخاب کرده. آن هم در شرایطی که باشگاه های انگلیسی روند رو به نزولی را دنبال می کنند. حال باید منتظر ماند و دید که با روی کار آمدن پپ در بایرن سران این باشگاه به این دیدگاه اقتصادی و نمایش مالی شان ادامه خواهند داد یا خیر.

كد ماوس

درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 24498
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس