مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI
31 / 5 / 1391برچسب:, :: 16:33 ::  نويسنده : Kimia

کنگلیسی کومان

ستاره جوان مونیخی که مورد اعتماد پپ گواردیولا است،در مورد وضعیت بد حضورش در پاری سن ژرمن و خصوصیات اخلاقی زلاتان به صحبت پرداخت.

 کینگسلی کومان بازیکن جوان باواریایی ها که سابقه پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن را هم دارد به انتقاد از زلاتان ابراهیموویچ پرداخت و او را الگوی خوبی برای جوانتر ها ندانست

 

کومان که دوران حرفه ای خود را از پاری سن ژرمن شروع کرد سابقه بازی در کنار زلاتان در فصل 13-2012  را دارد و به همین خاطر شناخت نسبی با او دارد.بازیکن 19 ساله بایرن مونیخ که بعد از پاری سن ژرمن به یوونتوس رفت و در نهایت با قرادادی 2 ساله بطور قرضی به جمع مونیخی ها پیوست در مورد زلاتان اظهار داشت:

 

-

رابطه من با زلاتان کاملا خنتی بود، او بازیکنی نیست که به سراغ جوانترها برود و آنها را راهنمایی کند، ابراهیوویچ فقط و فقط به فکر خودش است و بازیکنی خودخواه است.

-

 

 

 

وی در مورد زمان حضورش در  پاری سن ژرمن گفت:

 

-

در زمان من، پاری سن ژرمن تیمی قبیله ای شده بود و سخت می توانستید خودتان را به ترکیب اصلی برسانید، من هیچگاه احساسی خوبی به تیم اصلی باشگاه نداشتم، برای باشگاه فقط بردن جام های فراوان مهم بود.

-

 

 

 

لازم به توضیح است که کومان در حال حاضر در بایرن وضعیت خوبی را سپری می کند و مورد اعتماد گواردیولا است.

 

 

كد ماوس

دوستای عزیزم، هوادارای همیشگی بایرن مونیخ، سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!!!!بی تقصیر
در پست های بازی های خاطره انگیز که از شماره1 تا3 ادامه داشت به بررسی تعدادی از جذاب ترین و خاطره انگیز ترین بازی های بایرن پرداختیم. این بخش هم تموم شد ولی افتخاااااااار آفرینی های بایرن و پست های من تموم نمیشه.خنده

راااااااستی... هستید که هستیمبوسه

كد ماوس

22 / 5 / 1391برچسب:, :: 14:38 ::  نويسنده : Kimia

خداحافظی عقاب در آغوش الیور کان

 

پرسپولیس 1-2 بایرن مونیخ / بازی دوستانه

 ایران - تهران / ورزشگاه: آزادی - تماشاگر: 65,000 نفر

 این بازی روز ۲۳ دی ۱۳۸۴ در حضور ۶۵ هزار تماشاگر در آزادی به مناسبت خداحافظی احمدرضا عابدزاده انجام شد و بایرن مونیخ ۲-۱ پرسپولیس را برد. علی کریمی در آن بازی در ترکیب بایرن مونیخ حضور داشت و مقابل پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشت.

علی کریمی

احمدرضا عابدزاده دروازه بان افسانه ای فوتبال ایران در هفته پایانی آخرین فصل ۷۹- ۸۰ لیگ آزادگان با پیراهن پرسپولیس از دنیای فوتبال کناره گیری کرد. البته او در پاییز سال ۸۰ به سایپا پیوست تا ثابت کند همچنان می تواند بازی کند، اما بیماری ناخواسته اش باعث شد تا هیچگاه برای این تیم به میدان نرود و روز ۲۳ دی ۸۴ در یک بازی باشکوه از دنیای فوتبال خداحافظی کند. عابدزاده در دیدار دوستانه پرسپولیس و بایرن مونیخ در تهران رسماً خداحافظی کرد تا وداع باشکوهی با دنیای دروازه بانی داشته باشد. او با بدرقه اولیور کان دروازه بان اسطوره ای آلمان و بایرن مونیخ از میدان بیرون رفت و در ورزشگاه آزادی دور افتخار زد.

تیم بایرن مونیخ که نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود خود به پایان برده بود ، در نیمه دوم بازیکنان نیمکت نشین خود را مقابل پرسپولیس به میدان فرستاد و با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده این دیداررا با برتری به پایان برد .
در نیمه دوم تیم پرسپولیس درچند نوبت این فرصت را داشت تا دروازه تیم بایرن مونیخ را باز کند که مهاجمان این تیم درزدن ضربات آخر دقت عمل لازم را نداشتند.
در این نیمه علیزاده ، انتظاری ، محمد پروین و آشتیانی برای تیم پرسپولیس به میدان رفتند ولی حضور این نفرات تاثیری درهجومی تر شدن این تیم نداشت و بازی منطقی و حفظ توپ بازیکنان بایرن کمتراجازه داد تا مهاجمان پرسپولیس به روی دروازه بایرن خطرساز شوند.

در دقیقه 90 این دیدارفرار سهراب انتظاری از تله آفساید مدافعین بایرن می رفت تا به گل تساوی این تیم تبدیل شود که علیزاده روی تیردوم به پاس زیبای انتظاری نرسید تا این موقعیت مناسب برای به ثمر رسیدن گل تساوی پرسپولیس از دست برود و بازی در پایان با برتری قهرمان صاحب نام بوندس لیگا به پایان برسد.

عابدزاده و الیور کان

عابدزاده و الیور کان

عابدزاده و علی کریمی

بایرن مونیخ

حواشی قبل از شروع بازی:

مهلت 3 روزه بلیت فروشی
بلیت های این مسابقه از طریق مؤسسه مالی اعتباری مهر در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. اگر دوست دارید این دیدار را از نزدیک تماشان کنید روزهای دوشنبه و سه شنبه از ساعت هشت تا 16 یا روز پنجشنبه از ساعت هشت تا 11 به یکی از 47شعبه این موسسه در تهران مراجعه کنید و بلیت بخرید.
برنامه های ویژه میزبان
پرسپولیسی ها در تدارک هستند تا بهترین میزبانی ممکن را از سرخپوشان باواریایی به عمل آورند. در همین راستا نصب پرچم های خوشامدگویی به زبان های آلمانی و انگلیسی در طول مسیر تا ورزشگاه آزادی، نصب چهار پلاکارد بزرگ منقوش به آرم دو باشگاه در چها نقطه از ورزشگاه، گلباران اتوبوس حامل کاروان تیم بایرن، دعوت از یک گروه موسیی مطرح و اهدای هدایای ویژه به اعضای تیم آلمانی در مراسمی 10 دقیقه ای در پایان بازی از جمله برنامه های ویژه پرسپولیس برای میزبانی چند ساعته روز جمعه است.
50 هوادار مونیخی در تهران
تعصب بعضی از هواداران هم در نوع خود قابل توجه است. طبق اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه هفته جاری به تهران می آیند تا روز جمعه تیم محبوبشان را مقابل میزبان ایرانی خود تنها نگذارند. باشگاه پرسپولیس هماهنگی لازم برای تهیه بلیت این نفرات را انجام داده تا آنها با مشکل خاصی مواجه نشوند.

افزایش خبرنگاران آلمانی
خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران آلمانی در دو گروه به تهران سفر می کنند. پیشتر اعلام شده بود که 20 خبرنگار آلمانی برای پوشش این مسابقه دوستانه به تهران می آیند ولی حالا با قطعی شدن برگزاری دیدار جمعه، این تعداد به 50 نفر افزایش یافته است که گروهی از آنها پنجشنبه وارد کشورمان می شوند و گروهی دیگر همراه کاروان بایرن مونیخ صبح جمعه به تهران می آیند. 50 خبرنگار برای یک مسابقه دوستانه باشگاهی

پخش اینترنتی به 4 زبان زنده دنیا
دیدار دو تیم پرسپولیس و بایرن مونیخ از طریق سایت اختصاصی باشگاه آلمانی پخش مستقیم اینترنتی می شود. قرار است این بازی دوستانه به چهار زبان انگلیسی، چینی، ژاپنی و آلمانی روی خط اینترنت قرار بگیرد که این مساله می تواند جنبه های تبلیغاتی مناسبی برای پرسپولیس به خصوص در شرق آسیا در برداشته باشد.

آبی ها هم هستند
هر چند دو تیم قرمز پوش ایرانی و آلمانی با هم مصاف می دهند ولی آبی های تهران هم از این مسابقه بی نصیب نیستند. باشگاه پرسپولیس با ارسال دعوتنامه های رسمی به باشگاه استقلال خواهان حضور مدیران رقیب سنتی در این مسابقه شده و قرار است مدیرعامل، معاونان و کادر فنی استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی حضور یابند.

10 پرسپولیسی در جام جهانی
باشگاه پرسپولیس 10 نفر از تماشاگران این مسابقه را برای حضور در جام جهانی به آلمان اعزام می کند. این باشگاه به منظور قدردانی از هواداران خود با انجام مراسم قرعه کشی در روز بازی 10 نفر از تماشاگران حاضر در ورزشگاه را انتخاب کرده و آنها را برای تماشای جام جهانی2006به آلمان اعزام خواهد کرد. اگر طالب سفر به آلمان هستید بخت خود را امتحان کنید.

كد ماوس

16 / 5 / 1391برچسب:, :: 19:49 ::  نويسنده : Kimia

شیرین ترین برد خفیف بایرن

بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در سال 2002

 

بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید / لیگ قهرمانان اروپا 2001/02

آلمان - مونیخ / ورزشگاه: المپیک مونیخ - تماشاگر: 60,000 نفر

در حال حاضر بایرن مونیخ یکی از بهترین و مدرن ترین تیم های جهان به شمار می رود. این فوتبال مدرن و در عین حال تماشاگر پسند را پپ گواردیولا اسپانیایی وارد سیستم بازی باواریایی ها کرد.

قبل از حضور پپ در آلمان، یوپ هاینکس بایرن را به قله افتخارات باشگاهی در دنیا رساند. در مجموع تصویری که در 5 فصل قبل از بایرن گواردیولا، هاینکس و فان خال به یادمان می آید، تصویر یک تیم قدرتمند با ارائه یک بازی مدرن و زیبا است.

اما آنهایی که بایرن مونیخ را بیشتر می شناسند حتما دوران اوج بایرن با هدایت اولتمار هیتسفلد به یاد می آورند. بعد از فینال دراماتیک نیوکمپ و باخت به منچستریونایتد در دقیقه پایانی و دو فصل بعد، قهرمانی اروپا با شکست والنسیا در ضربات پنالتی، کمتر تیمی تاب و مقاومت در مقابل بایرن هیتسفلد را داشت.

ولی در پایتخت اسپانیا، دل بوسکه تیم ساخته بود که در سال 2000 قهرمان اروپا شده بود و در اروپا و اسپانیا بسیار پر قدرت بود. رئال مادرید در اکثر رویارویی های دو تیم، مفلوب می شد و بایرن با استفاده از همین جنگ روانی در شرایط بهتری قرار داشت.

بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در سال 2002

دیدار بایرن و رئال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شد، بایرن در ورزشگاه المپیک مونیخ با حمایت تماشاگران خودی برای برد به میدان آمده بودند و دوست داشتند در بازی اول حساب کار را یکسره کنند. در چنین بازی هایی تیم میزبان سعی در آن دارد تا به هیچ وجه گل نخورد، البته شرایط برای تیم مهمان همه به همین صورت است با این تفاوت که آنها تلاش می کنند به میزبان گل بزنند.

این تلاش برای تیم مهمان نتیجه داد؛ رئال مادرید در دقیقه 11 بازی با گل جرمی جنگنده پیش افتاد. در آن فصل رئال کلاسه ای از بازیکنان هنرمند در اختیار داشت، بازیکنانی که هنرشان حفظ توپ بود. بنابراین بعد از اینکه رئال پیش افتاد، زیدان فیگو، رائول و ... بایرن را در مونیخ محو بازی فوق العاده خودشان کردند. به این جمع سانتیاگو سولاری را هم اضافه کنید، سولاری در آن بازی مدافعان و بازیکنان بایرن را کلافه کرده بود و گویی بازیکنان بایرن قدرت مقابله با او را نداشتند، بایرنی ها در دقیقه 75 نفس راهتی کشیدن زیرا سولاری جای خود را به استیو مک‌منمن داد. و این آغاز کار برای بایرنی ها بود.

بایرن هم بازیکنانی داشت که هر یک میراث بایرن محسوب می شدند. الیور کان، لیزارازو، ویلی سانیول، جیوانی البر، کلودیو پیزارو و البته افنبرگ. بله افنبرگ؛ در میان شلوغی جلوی دروازه رئال، این بازیکن توانست از فرصت استفاده کند و بازی را در دقیقه 82 به تساوی بکشاند. در معدود دفعاتی که احساسات بر الیور کان و افنبرگ غلبه کرد، خوشحالی این دو ستاره بود. کان به میان میدان آمد و در آغوش کاپیتان افنبرگ قرار گرفت. (البته افنبرگ در دقیقه 72 بازی پنالتی ای را که برای بایرن بدست آمده بود را نتوانست به گل تبدیل کند که ناراحتی شدید الیور کان را نیز به همراه داشت)

بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در سال 2002

بایرن مونیخ که تازه یادش افتاده بود می تواند روی دروازه کهکشانی ها فشار بیارد، در دقیقه 88 گل دوم را به ثمر رساند. کلودیو پیزارو گل دوم بایرن را وارد دروازه سزار سانچز کرد و بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع مردان هیتسفلد به پایان رسید. و این دیدار برای بسیاری از هوادارن دو تیم خاطره انگیز است.

بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در سال 2002

بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در سال 2002 

بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در سال 2002

بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در سال 2002

بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در سال 2002

بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در سال 2002

بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در سال 2002

كد ماوس

14 / 5 / 1391برچسب:, :: 17:40 ::  نويسنده : Kimia

شکست کاتالان هازبان درازی

بازی رفت:

 

بایرن مونیخ 4 - 0 بارسلونا / نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

 

آلمان - مونیخ / ورزشگاه: آلیانز آرنا - تماشاگر: 68,000 نفر

 

در اولین بازی از دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیداری حساس تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه مملو از تماشاگر آلیانز آرنا میزبان بارسلونای اسپانیا بود که این دیدار در پایان با نتیجه 4 بر صفر به سود تیم بایرن به پایان رسید.

در این بازی بایرن مونیخ با ترکیب نویر، لام، بواتنگ، دانته، آلابا، مارتینز، شواین اشتایگر، روبن، مولر، ریبری و گومز به میدان رفته بود و بارسلونا نیز ویکتور والدز، دنی آلوز، پیکه، بارترا، جوردی آلبا، ژاوی، بوسکتس، اینیستا، آلکسیس سانچز، لیونل مسی و پدرو رودریگز را در ترکیب اصلی خود داشت.


در دقیقه 25 مولر بالاخره قفل دروازه‌ها را گشود و بایرن را یک بر صفر پیش انداخت تا نیمه اول با همین نتیجه پایان یابد.

ورزش11-توماس مولر


در اوایل نیمه دوم ماریو گومز گل دوم بایرن را زد تا نتیجه 2 بر صفر شود.

ورزش11-ماریو گومز

 

ورزش11-توماس مولر


آرین روبن در دقیقه 73 گل سوم بایرن را زد و در ادامه این مولر بود که با زدن گل دوم خود و گل چهارم بایرن در دقیقه 84 نتیجه‌ای تحقیر آمیز را برای بارسلونا رقم زد.

بازی برگشت:

در دومین بازی از دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در حالی در ورزشگاه خانگی خود نیوکمپ میزبان بایرن مونیخ آلمان بود که در بازی رفت و در ورزشگاه آلیانز آره‌نا مقابل این تیم با نتیجه سنگین 4 بر صفر شکست خورده بود.

این بازی در حالی برگزار می‌شد که شب گذشته بورسیا دورتموند موفق شده بود در یک بازی حساس و نفس‌گیر با نتیجه 4 بر 3 رئال مادرید دیگر نماینده اسپانیا را در مجموع دو بازی رفت و برگشت با شکست مواجه کرده و به فینال این رقابت‌ها در ومبلی لندن راه یابد.

این بازی به نوعی دومین تقابل اسپانیایی ـ آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شد که در اولین تقابل ژرمن‌ها برنده بودند و در این بازی نیز با توجه به نتیجه بازی رفت شانس ژرمن‌ها برای صعود به فینال و برگزاری دیداری تمام آلمانی بسیار زیاد بود.

نکته جالب توجه در مورد این بازی نیمکت‌نشینی لیونل مسی بود که همگان را شگفت‌زده کرد.


این بازی با حملات جسته و گریخته دو تیم در جریان بود و مهم‌ترین و حساس‌ترین صحنه بازی روی شوت پدرو از خارج محوطه جریمه خلق شد که نویر دروازه‌بان بایرن از زیر تیرک افقی توپ را به کرنر زد.

این بازی در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود باواریایی‌ها خاتمه یافت.

در نیمه دوم این بایرن میهمان بود که عنان کار را در دست گرفت و موفق شد توسط روبن در دقیقه 48 یک بر صفر پیش افتد و در ادامه با گل به خودی پیکه در دقیقه 72 نتیجه 2 بر صفر به سود بایرن و 6 بر صفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت شد.

در دقیقه 76 هم مولر گل سوم بایرن را زد تا نتیجه 3 بر صفر شود.

بدین ترتیب تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی 7 بر صفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت بارسلونا را شکست داد و حریف بورسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا که در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می‌شود، شد تا در لیگ قهرمانان شاهد فینالی تمام ژرمنی باشیم.

 

ورزش11-آرین روبن

كد ماوس

6 / 5 / 1391برچسب:, :: 9:33 ::  نويسنده : Kimia

رتبه جهانی:5

رتبه اروپا:5

نام کامل:باشگاه فوتبال بایرن مونیخ(FC Bayern Munchen)

لقب:باواریایی(FC Hollywood)

شهر:مونیخ

کشور:آلمان

سال تاسیس:1900

مالک:اعضای رسمی باشگاه و مردم

مدیر عامل:کارل هویفنر

سرمربی:پپ گواردیولا

کاپیتان:فیلیپ لام

بهترین گلزن:گرد مولر(525)

بیشترین بازی:سپ مایر(623)

بهترین برد:بایرن مونیخ 11_1 بوروسیا دورتموند(27نوامبر1971)

بدترین باخت:بایرن مونیخ 0_7 شالکه04(9اکتبر1976)

زبان درازیزبان درازیخندهخندهآرامآرام

 

 

كد ماوس

درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 24499
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس