مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI

شالکه فردا میزبان مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا، بایرن مونیخ خواهد بود.

هر دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که در شب اول رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند تا با نتیجه مشابه 3-0 حرف خود را شکست دهند.

پیشینه بازی :

این دو تیم تا کنون 86 بار در رقابت های بوندسلیگا به مصاف هم رفته اند که سهم بایرن 43 پیروزی و سهم شالکه 18 پیروزی بوده است و 25 بار نیز به تساوی رسیده اند. گرد مولر و کلاوس فیشر با به ثمر رساندن به ترتیب 18 و 10 گل بهترین گلزنان این دو تیم هستند. کلاس فیچل دیگر بازیکن شالکه ای ها با 29 حضور بیشترین سابقه حضور در این بازی را دارد. در بین مونیخی ها نیز الیور کان دروازه بان افسانه ای آن ها 28 بار با لباس بایرن مقابل شالکه به میدان رفته است.

از آخرین شکست مونیخی ها مقابل شالکه در رقابت های بوندسلیگا 3 سال می گذرد و  به عبارتی بایرن در 5 بازی گذشته خود در مقابل شالکه شکست نخورده است و جالب تر این که در این 5 بازی تنها یک بار دروازه مونیخی ها باز شده است و مونیخی ها در 4 بازی گذشته خورد گلی را از سوی شالکه دریافت نکرده اند.

پرگل ترین دیدار دو تیم نیز به پیروزی 7-0 شالکه در مونیخ و به سال 1976 باز می گردد و این در حالی بود که بایرن فصل بعد و در همان ورزشگاه موفق شد شالکه را با نتیجه 7-1 شکست دهد.

شرایط فعلی تیم ها :

شالکه شروع نه چندان خوبی را در بوندسلیگا داشته است و در رتبه نهم جدول با 7 امتیاز قرار گرفته اما مونیخی ها از 5 بازی خود موفق شده اند تا 13 امتیاز کسب کنند و پایین تر از دورتموند 15 امتیازی در رتبه دوم قرار بگیرند.

بایرنی ها در 10 دیدار گذشته خود 9 پیروزی و یک تساوی را به دست آورده اند و این در حالی است که رقیب آن ها در این 10 بازی 2 بار متحمل شکست شده و دو تساوی نیز به جای گذاشته است.

بایرنی ها همچنان گوتزه ، مارتینز و تیاگو را در اختیار نخواهد داشت و در سوی دیگر میدان می توان به غیبت هونتلار، اوباسی پاپادوپولوس و کولاسنیچ اشاره کرد.

كد ماوس

16 / 6 / 1392برچسب:, :: 18:52 ::  نويسنده : Kimia

Deutschland, Österreich, München

ستاره خط ژرمن‌ها با گلزنی در جدال کشورش مقابل اتریش به صورت مشترک با گرد مولر در صدر جدول برترین گلزنان تاریخ تیم ملی آلمان قرار گرفت.

 شب پیروزی 3 بر صفر تیم ملی آلمان برابر اتریش، برای ستاره کهنه‌کار ژرمن‌ها به یاد ماندنی شد. میروسلاو کلوزه در جریان پیروزی 3 بر صفر کشورش که جایگاه آن را در صدر جدول گروه C تثبیت کرد، نخستین گل بازی را در دقیقه 33 به ثمر رساند تا شمار گل‌های ملی خود را به عدد 68 رسانده و از این حیث با گرد مولر، اسطوره دهه 70 فوتبال آلمان به عنوان زننده بیشترین تعداد گل ملی برابر شود.
 
کلوزه در حالی در یکصدوبیست‌ونهمین بازی ملی‌اش، شصت‌وهشتمین گل خود را به ثمر رساند و با مولر برابر شد که مهاجم پیشین ژرمن‌ها برای ثبت این تعداد گل تنها به 62 بازی ملی نیاز داشت، چیزی تقریباً نصف بازی‌های ملی کلوزه. مولر آخرین گل خود را در فینال جام جهانی 1974 (بازی که ژرمن‌ها در آن هلند را 2 بر یک شکست دادند و قهرمان شدند) به ثمر رساند.
 
پس از بازی برابر اتریش، میروسلاو کلوزه با وجود برابر شدن با رکورد مولر، مقایسه خود با اسطوره فوتبال کشور را نادرست دانست، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ گفت: این رکورد برای من بی‌نهایت ارزشمند است اما من از شما (خبرنگاران) می‌خواهم که مرا در همان سطحی که گرد مولر بود قرار ندهید. مقایسه من با او یک مزاح محض است. هیچکس نمی‌تواند مولر را از لحاظ کارهایی که برای تیم ملی آلمان انجام داده با شخصی دیگر مقایسه کند. مولر بی‌نظیر بود. تعداد گل‌هایش و تعداد بازی‌هایش همگی بی‌نظیر بودند.
 
بازی بعدی تیم ملی آلمان، سه‌شنبه این هفته در خانه تیم جزایر فارو است.

كد ماوس

1 / 6 / 1392برچسب:, :: 10:37 ::  نويسنده : Kimia

فیلیپ لام با اعلام اینکه این تیم کم کم در حال تغییرو تحول است می‌گوید بوندسلیگا بهترین لیگ دنیاست.

بایرن مونیخ در هفته سوم بوندسلیگا شنبه در شهرآورد باواریا برابر نورنبرگ قرار خواهد گرفت. بایرن تاکنون پس از دو پیروزی پیاپی با 6 امتیاز یکی از صدرنشینان بوندسلیگا است.

 فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ در گفتگو با سایت بوندسلیگا درباره پیشرفت بایرن مونیخ در این فصل گفت:‌ ما فصل گذشته تنها 19 گل در بوندسلیگا دریافت کردیم. این فصل زیر نظر پپ گوآردیولا سیستم دفاعی تیم ما تغییر و تحولات مثبتی داشته است. تیم ما کم کم در حال پیشرفت است. بازیکنان ما روز به روز در حال بهتر شدن هستند.

 لام درباره بازی با نورنبرگ در شهرآورد باواریا گفت:‌ این بازی همیشه بازی خاصی برای دو تیم بوده است. این بازی برای هواداران دو تیم مهم است و می‌دانم که در بازی شنبه نیز مانند بازی‌های قبلی دو تیم، جو خوبی در بین تماشاگران وجود خواهد داشت. بی‌صبرانه منتظر بازی با نورنبرگ هستم. می‌خواهیم به روند مثبتمان در این فصل ادامه دهیم و بتوانیم این بازی را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم. آنها تیمی بسیار با برنامه و منظم هستند که انگیزه زیادی دارند. نورنبرگ همیشه تیمی سخت کوش و خطرناک بوده است .
 
فصل گذشته بازی بایرن مونیخ و نورنبرگ در ورزشگاه اختصاصی نورنبرگ با تساوی به پایان رسید. آن بازی یکی از دو دیدار خارج از خانه فصل قبل بایرن بود که این تیم نتوانست سه امتیاز مسابقه را کسب کند.
 
کاپیتان بایرن مونیخ درباره وضعیت بوندسلیگا نسبت به سالهای قبل گفت:‌ لیگ مانند هر ساله شرایط خود را دارد و همان اندازه قوی و سخت است. فصل گذشته دو تیم از بوندسلیگا به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند. این نشان از برتری این لیگ نسبت به لیگ‌های دیگر است. بوندسلیگا محلی از قدرتنمایی فوتبال آلمان در جهان است. تیم‌های آلمانی اکنون سختکوش و قابل احترام در سطح قاره هستند و هیچ تیمی دوست ندارد تا با تیم‌های آلمانی بازی کند. قدرت بوندس‌لیگا بیشتر از قبل شده است. لیگ های خوب دیگری در اروپا هستند اما قطعا بوندسلیگا برترین لیگ است.
 
بایرن‌مونیخ در هفته سوم بوندسلیگا فردا (شنبه) برابر نورنبرگ به میدان می‌رود. باواریایی‌ها اواخر هفته آینده باید در فینال سوپرجام اروپا برابر چلسی به میدان بروند.

كد ماوس

درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 24508
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس