مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI
24 / 5 / 1392برچسب:, :: 17:7 ::  نويسنده : Kimia

vo26lu7CBA.jpg

تونی کروس دیروز چهارشنبه لحظات شیرینی را سپری کرد او برای نخستین بار پدر شد و فرزند پسر خود را به آغوش کشید. کروس پس از متولد شدن فرزندش با ارسال پستی در فیسبوک هوادارانش را در شادی خود سهیم کرد.

تونی کروس در حالیه نوزاد تازه به دنیا آمده را بر روی سینه ی خود گذاشته بود در توضیح عکس ارسالی اینگونه می نویسد:" معرفی می کنم، لئون کروس ..."  یوآخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان نیز بدلیل اینکه تونی خود را برای تولد فرزندش آماده می کرد او را از اردوی تیم ملی برای دیدار دوستانه مقابل پاراگوئه معاف کرد.

 کروس در صفحه فیسبوک خود با هجوم پیام های تبریک هواداران مواجه شد برخی از جالبترین این پیام ها عبارتند از : " کروس 2" و برخی هم از او به عنوان بازیساز بعدی مونیخ یاد کردند و بعضی دیگر از هواداران او را بهترین هدیه کروس می دانند.

كد ماوس

سرمربی تیم ملی آلمان با اعلام این که تیمش ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است، می‌گوید آلمان توانایی قهرمانی در جام‌جهانی را دارد.

 تیم ملی آلمان برای آمادگی بیشتر در راه بازی‌های انتخابی جام‌جهانی 2014 برزیل، چهارشنبه در دیداری دوستانه به مصاف پاراگوئه می‌رود.
 
یوآخیم لو در گفت‌وگو با مجله "کیکر" درباره وضعیت تیم ملی آلمان گفت: تیم شرایط بسیار بهتری نسبت به قبل دارد. ورود بازیکنان باکیفتی مانند گوندوگان و ماریو گوتسه کیفیت فنی تیم ما را بالا برده است. انتظارات زیادی از خودمان داریم. تیم ما در جام‌جهانی برزیل با قدرت حضور پیدا خواهد کرد و می‌تواند قهرمان این رقابت‌ها شود. با این حال تیم‌های مدعی دیگری هم هستند که می‌توانند به قهرمانی برسند. بنابراین باید برای حریفانمان در جام‌جهانی احترام قائل باشیم.
 
سرمربی ژرمن‌ها ادامه داد: تیم آلمان ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است که باعث شده کیفیت تیمی بالایی داشته باشیم. این تیم آینده فوتبال آلمان است و می‌تواند تا سال‌ها نتایج خوبی را کسب کند.
 
لو در پایان درباره همتایش در بایرن‌مونیخ گفت: زمانی که گواردیولا سرمربی بارسلونا بود چند بار برای دیدن تمرین‌های تیم به آنجا رفتم، زیرا فوتبال بارسلونا همیشه مرا تحت تاثیر قرار داده است. حضور گواردیولا به سود فوتبال آلمان است و می‌تواند تاثیر زیادی در بوندسلیگا داشته باشد.

كد ماوس

سایت یوفا از فرانک ریبری،کریستیانو رونالدو و مسی به عنوان سه نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن اروپا در فصل 13/2012 نام برده است.

 مهاجم پرتغالی رئال مادرید، مهاجم آرژانتینی بارسلونا و بازیکن فرانسوی بایرن‌مونیخ در نظرسنجی خبرنگاران فدراسیون‌های عضو یوفا به عنوان سه نامزد نهایی کسب این جایزه انتخاب شدند. 
برنده نهایی پس از یک نظرسنجی زنده در موناکو در مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان 14/2013 در روز پنج‌شنبه 29 آگوست (هفتم شهریور) اعلام خواهد شد. 
بعد از نام رونالدو، ریبری و مسی، لیست 7 بازیکن دیگر مد نظر یوفا به شرح ذیل است: 
4- روبرت لواندو فسکی (لهستان)- دورتموند: 80 امتیاز 
5- آرین روبن (هلند)- بایرن‌مونیخ: 55 امتیاز 
6- توماس مولر (آلمان)- بایرن‌مونیخ: 51 امتیاز
7-گرت بیل (ولز)- تاتنهام: 48 امتیاز 
8- باستین شواین‌اشتایگر (آلمان)- بایرن‌مونیخ: 34 امتیاز 
9- زلاتان ایبراهیموویچ (سوئد)- پاری‌سن‌ژرمن: 27 امتیاز 
10- روبین فان پرسی (هلند)- منچستریونایتد: 24 امتیاز 
این سومین دوره اهدای جایزه بهترین بازیکن اروپا خواهد بود که میشل پلاتینی مبتکر آن بود. آندرس اینیستا در فصل 12/2011 و مسی در فصل 11/2010 برندگان این جایزه بودند.
 
در نظرسنجی سایت گل به فرانک ریبری با مرورگر های مختلف رای بدید سمت چپ قسمت نظرسنجی:

كد ماوس

6 / 5 / 1392برچسب:, :: 17:48 ::  نويسنده : Kimia

در پنجاه ‌و‌چهارمین رای‌گیری ورزشی‌نویسان آلمان که با همکاری نشریه تخصصی کیکر انجام گرفت،‌باستین شواین اشتایگر با کسب 92 رای از 527 رای ممکن به عنوان بازیکن برتر سال 2013 انتخاب شد.

 در پنجاه‌ و‌چهارمین رای‌گیری ورزشی‌نویسان آلمان که با همکاری نشریه تخصصی کیکر انجام گرفت،‌باستین شواین اشتایگر با کسب 92 رای از 527 رای ممکن به عنوان بازیکن برتر سال 2013 انتخاب شد.

 وی بالاتر از هم تیمی‌های همچون فرانک ریبری(87 رای) و توماس مولر(85 رای) در رده نخست جای گرفت.

 در این انتخابات همچنین یوپ هاینکس،‌مربی 68 ساله که بایرن را در فصل گذشته به سه قهرمانی رساند، با 383 رای به عنوان مربی سال برگزیده شد.
 
پس از او کریستیان اشترایش (77 رای – ماینس) و یورگن کلوپ(19 رای- بورسیادورتموند) دوم و سوم شدند.
 
همچنین مارتینا مولر که همراه با تیم ولفسبورگ صاحب سه جام در فصل قبل شد، به عنوان بهترین بازیکن زن آلمان برگزیده شد.

 

كد ماوس

تیم فوتبال بایرن مونیخ در سوپرکاپ آلمان با شکست چهار بر دو برابر بروسیا دورتموند از دستیابی به جام باز ماند.اخم

 تک بازی سوپر کاپ آلمان از ساعت 23:00 شب گذشته بین بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا و بورسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند و در حضور 80 هزار تماشاگر برگزار شد.

این مسابقه به نوعی یادآور جدال حساس و تمام آلمانی این دو تیم در ورزشگاه ومبلی و در فینال لیگ قهرمانان اروپا بود که با پیروزی دو بر یک باواریایی‌ها و پنجمین قهرمانی آنها در لیگ قهرمانان خاتمه یافته بود.

از دیگر نکات مهم این دیدار مهم هدایت بایرن توسط پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا بود که جایگزین یوپ هاینکسی شده است که در فصل اخیر تمام عناوین قهرمانی را به بایرن هدیه داد و سه‌گانه تاریخی را برای باواریایی‌ها فتح کرد و حال گواردیولا می‌بایست ادامه دهنده راه پر افتخار این مربی کاربلد باشد.

در این بازی حساس بایرن مونیخ با ترکیب استارک، لام، فن بویتن، بواتنگ، آلابا، روبن، کروس، تیاگو آلکانترا، شکیری، ماندزوکیچ و مولر به مصاف دورتموند رفت و در ترکیب اولیه دورتموند نیز وایدنفلر، هوملس، سوبوتیچ، اشملزر، نوری شاهین، بلاژیکوفسکی، بندر، رویس، گروس کروتز، گوندوگان و لواندوفسکی قرار گرفته بودند و هدایت این تیم را نیز بر عهده یورگن کلوپ مربی خوش‌ فکر بود.

نیمه اول این دیدار با تک گل زودهنگام مارکو رویس در دقیقه 6 با نتیجه یک بر صفر به سود بورسیا دورتموند به پایان رسید.

اما در نیمه دوم و در دقیقه 54 بود که آرین روبن بازی را به تساوی کشاند اما خوشحالی بایرنی‌ها زیاد طول نکشید و در دقیقه 56 با گل به خودی فن بویتن بازی دو بر یک به سود دورتموند شد و یک دقیقه بعد گوندوگان اختلاف را به عدد دو رساند و دورتموند را سه بر یک پیش انداخت.

هفت دقیقه بعد و در دقیقه 64 باز هم روبن با گلزنی خود اختلاف را به حداقل رساند و نتیجه را سه بر دو کرد و در دقیقه 86 مارکو رویس با زدن گل دوم خود و گل چهارم دورتموند نتیجه را چهار بر دو کرد تا دورتموند با این پیروزی قهرمان سوپرجام آلمان شود و انتقام فینال لیگ قهرمانان را نیز از بایرن بگیرد.

همچنین پپ گواردیولا نیز با این شکست در کسب اولین جام رسمی با باواریایی ها ناکام ماند.

كد ماوس

2 / 5 / 1392برچسب:, :: 16:30 ::  نويسنده : Kimia

ادامه ی پیروزی های بایرن مونیخ اینبار در استادیوم خانگیش با نتیجه ی دو بر صفر در مقابل بارسلونا در جام دوستانه اولی هوینس، این بازی اولین بازی بایرن مونیخ با ست لباس سوم تیم بود. آلیانزآرنا باز هم مثل همیشه بدون حتی یک صندلی خالی.
پپ گورادیولا باز هم بایرن مونیخ را بر ترکیب چهار یک چهار یک راهی میدان کرد و گل های بایرن را در این بازی فیلیپ لام در دقیقه ی 14 و ماریو مانژوگیچ در دقیقه ی86 به ثمر رساندند. نویر، دانته، بواتنگ، رافینیا، آلابا، تیاگو، لام، کروس، روبن، ریبری، مولر بازیکنان بایرن مونیخ در ابتدای بازی بودند. بازیکنان سر شناس بارسلونا نیز از آلبا، سانچز و مسی تشکیل میشدند. 

كد ماوس

درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 24473
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس