مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI
25 / 1 / 1392برچسب:, :: 17:58 ::  نويسنده : Kimia

مدیر برنامه مهاجم ملی پوش آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ اعلام کرد وی از وضعیت خود در این فصل بسیار ناراضی است و احتمال دارد از بایرن جدا شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مونیخ ، اولی فربر مدیر برنامه ماریو گومز به نشریه بیلد آلمان گفت :« گومز این فصل اغلب نیمکت نشین بوده و از این وضع راضی نیست.او به بایرن وفادار است اما می خواهد در این تیم به میدان بیاید.»
گومز 27 ساله این فصل 8 گل برای بایرن به ثمر رسانده است و پس از مدت ها در ترکیب بایرن برابر نورنبرگ به میدان آمد.این سومین بازی کامل گومز در این فصل بود.
کارل هاینس رومنیگه مدیر بایرن در واکنش به این مساله اعلام کرد باید با گومز صحبت کند.
رومینیگه گفت :« نمی دانم او چه تصمیمی گرفته است بنابراین نمی توانم ارزیابی دقیقی داشه باشم.»
در حال حاضر ماریو ماندزوکیچ مهاجم کروات مهاجم اصلی بایرن است و کلودیو پیزارو پرویی نیز مهاجم دوم بایرن به شمار می رود. بایرن در سال 2009 برای خرید گومز از اشتوتگارت 30 میلیون یورو پرداخت کرد. ارزش او در بازار کنونی نقل و انتقالات اروپا 35 میلیون یورو است. گومز در 109 بازی بوندسلیگا 71 گل برای بایرن به ثمر رسانده است و یواخیم لو سرمربی تیم آلمان اخیر گفت گومز هنوز عضو مهمی در تیم ملی است.
فربر افزود :« همیشه باشگاه هایی برای خرید گومز ابراز تمایل کرده است و هنوز هم این پیشنهادها وجود دارد.اما فعلا موفقیت بایرن در اولویت است.»

 

كد ماوس

20 / 1 / 1392برچسب:, :: 14:40 ::  نويسنده : Kimia

بازیکنان بایرن مونیخ از گرفتن جشن تولد برای فرانک ریبری ممنوع شدند.

هفتم آوریل فرانک ریبری ملی پوش فرانسوی بایرن مونیخ 30 ساله شد. اما مسئولان باشگاه گرفتن جشن تولد را برای او ممنوع اعلام کردند.

تیم برنامه داشت تا شب در یکی از رستوران های بایرن تولد ریبری را جشن بگیرند اما این تصمیم توسط یوپ هینکس سرمربی تیم و ماتیاس سامر مدیر ورزشی تیم ممنوع شد.

گفتنی است بایرن مونیخ فردا شب دیدار برگشت مقابل یوونتوس را برگزار خواهد کرد.

كد ماوس

درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 24510
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس