مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI
30 / 7 / 1392برچسب:, :: 21:11 ::  نويسنده : Kimia

 وقتی 4 غول فوتبال آلمان، فرانتس بکن باوئر، کارل هاینس رومنیگه، اولی هوینس و ماتیاس سامر یک تصمیم فوتبالی می گیرند، آیا باید شکی هم به  آن تصمیم داشت؟! این 4 نفر تصمیمی گرفتند که تا کنون کسی علت اصلی آنرا نفهمیده و احتمالا حالا حالا هم کسی نخواهد فهمید.

عوض کردن مربی مانند یوپ هاینکس که هر 3 جام را در یک فصل برای بایرن به ارمغان آورده و هر چه بوده و نبوده تصاحب کرده چه معنی می تواند داشته باشد جز این که این 4 نفر، خیلی بهتر از همه ما فوتبال و حواشی آن و از همه مهمتر بحث درآمد زائی و آینده و سمت دهی آنرا می دانند.

تنها 2 دلیل ممکن است که این تصمیم انقلابی داسته باشد:

1.گواردیولا و سبک فوتبال آن آینده فوتبال هستند و از نظر آنان یوپ هاینکس هر چه داشته عرضه کرده است و احتمالا چیز زیاد دیگری برای نمایش ندارد ولی با آوردن گواردیولا آنها سبک بازی فوتبال چند سال آینده را به آلمان و باشگاه خود بایرن مونیخ آوردند و از این جهت می توانند پیشتاز باشند (البته ذکر یک نکته ضروری است و آن اینکه آنها قبل از پایان فصل با گواردیولا تمام کردند).

2.تجارت فوتبال وبحث در آمد زائی آن: هر چند که بایرن مونیخ همیشه در میان باشگاه های موفق بوده ولی هیچ موقع اولین در بودجه و درآمد زائی نبوده و احتمالا با آوردن گواردیولا که یک چهره جذاب تر و مدرن تری نسبت به هاینکس بوده و همچنین با آوردن بازیکنان مطرح تر خواستند که در همه چیز نامبر وان اروپا شوند.

تفاوت سبک بازی بایرن مونیخ در زمان هاینکس و گواردیولا:

هر چند که ممکن بسیار زود باشد برای این مقایسه ولی چند نکته واضح است

1.بایرن مونیخ گواردیولا ظریف تر بازی می کند.

2. بایرن مونیخ گواردیولا ساده تر بازی می کند.

3. بایرن مونیخ گواردیولا تکنیکی تر بازی می کند.

4. بایرن مونیخ گواردیولا راحت تر بازی می کند.

5. بایرن مونیخ گواردیولا بیشتر توپ را می دواند.

6. بایرن مونیخ هاینکس جنگنده تر و دونده تر بازی می کرد.

7. بایرن مونیخ هاینکس سریع تر بازی می کرد.

8. بایرن مونیخ هاینکس بیشتر بازی مستقیم انجام می داد.

9. بایرن مونیخ هاینکس کار های ترکیبی کمتری انجام می داد.

باید صبر کرد و دید که آیا بایرنی ها تصمیم درستی گرفته اند و یا خیر ولی آنچه مسلم این است که دوران یوپ هاینکس در بایرن مونیخ به پایان رسیده و نباید دنبال آن گشت.

كد ماوس

 باستین شواین اشتایگر، هافبک تیم ملی آلمان، معتقد است که می تواند این تیم را در جام جهانی 2014 به قهرمانی برساند.

ژرمن ها آخرین بار در سال 1996 توانستند در یک تورنمنت مهم به قهرمانی برسند اما شواینی معتقدند است که می توانند در برزیل به این ناکامی ها پایان بدهند.

او به کیکر گفت: "احساس می کنم می دانم چطور می توانیم به قهرمانی برسیم. حتی تیم هایی که بالاترین سطح کیفیت فوتبالی را دارند، همیشه قهرمانی نمی شوند. باید چیزی بیشتر از این داشت.  من با بایرن قهرمان چمپیونزلیگ شده ام و اکنون می خواهم قهرمانی در جام جهانی را تجربه کنم. خوشبختانه، ما هنوز پیش از آغاز جام، مدتی زمان داریم. با این وجود، همین حالا هم تیم ما از کیفیت بالایی برخوردار است. ما در مسیر خوبی قرار داریم."

شاگردان یواخیم لوو جمعه شب با پیروزی 3-0 مقابل ایرلند، صعودشان به جام جهانی را قطuی کردند. آنها فردا شب در آخرین دیدارشان در مرحله گروهی، مقابل سوئد قرار خواهند گرفت.

كد ماوس

20 / 7 / 1392برچسب:, :: 20:1 ::  نويسنده : Kimia

 تیم ملی فوتبال آلمان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 با غلبه بر تیم ملی فوتبال جمهوری ایرلند با اقتدار به جام جهانی صعود کرد.

میزبان احتیاجی نداشت خود را در این دیدار خسته کند و بدون این که به مشکل بزرگی برخورد کند توانست حریف را ببرد.

مسوت اوزیل که در پست 9 کاذب بازی می‌کرد توانست در پنجاهمین بازی ملی خود گل هم بزند. باستین شواین‌اشتایگر هم پس از هفت ماه غیبت از دیدارهای ملی به ترکیب آلمان برگشت. ایرلند هم با نوئل کینگ، مربی موقت خود به میدان آمده بود.

سامی خدیرا در دقیقه 12 گل اول را زد. فیلیپ لام پاس اشتباه آنتونی استوکس را گرفت و آن را به خدیرا سپرد. ضربه خدیرا خوب نبود اما به کیاران کلارک برخورد کرد و با تغییر جهت وارد دروازه دیوید فورد شد. ایرلند در پایان نیمه اول با ضربه سر کلارک توپ را به تیر دروازه آلمان زد.

آندره شورله در دقیقه 57 گل دوم بازی را به ثمر رساند. او پاس چیپ تونی کروس را گرفت، و سپس با پای چپ دروازه فورد را گشود. او دقایقی پیش فرصتی بسیار خوب را از دست داده بود.

آلمان موقعیت‌های دیگری هم به دست آورد و در یکی از آنها در دقیقه 83 بود که شوت عالی ژروم بواتنگ به محل تلاقی دو تیر دروازه برخورد کرد.

در نهایت مسوت اوزیل در دقیقه 91 گل زد. او روی پاس خوب کروس توپ را گرفت و آن را از روی سر فورد به گل تبدیل کرد.

كد ماوس

5 / 7 / 1392برچسب:, :: 14:59 ::  نويسنده : Kimia

لواندوفسکی، مهاجم دورتموند، در صحبت هایی انتقال خود به بایرن مونیخ را در تابستان آینده تایید کرد.

روبرت لواندوفسکی بعد از بازی دورتموند مقابل مونیخ 1860 در صحبت هایی که سایت آلمانی Sport1 آن را منتشر کرده است، تایید کرد که انتقالش به بایرن مونیخ در تابستان سال آینده، در ماه ژانویه به طور رسمی اعلام خواهد شد.

لواندوفسکی در این مورد گفت: "در ماه ژانویه انتقال من به بایرن مونیخ به طور رسمی اعلام خواهد شد و من می توانم قراردادم را با این تیم به امضا برسانم."

تابستان گذشته نیز بایرن مونیخ،‌ خواستار به خدمت گرفتن این مهاجم لهستانی شده بود، ولی سران باشگاه دورتموند علی رغم تمایل لواندوفسکی به رفتن به مونیخ،‌ او را برای یک فصل دیگر در دورتموند نگه داشتند.

لواندوفسکی در 149 بازی برای دورتموند،‌80 گل به ثمر رسانده است.

كد ماوس

 تیم فوتبال بایرن مونیخ با برتری 4 - 0 در زمین شالکه سنگین ترین شکست خانگی 32 سال گذشته را به این تیم تحمیل کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، باخت شالکه برابر شاگردان پپ گواردیولا سنگین ترین شکست این تیم در گلزن کرشن پس از باخت 6 - 1 برابر بوخوم در سال 1981 و بدترین شکست در 12 سال حضور این تیم در ورزشگاه ولتینز آرنا بود. شالکه در 20 دقیقه آغازین مسابقه پا به پای بایرن بازی کرد اما دو اشتباه در فاصله یک دقیقه باعث شد باستین شواین اشتایگر و ماریو مانژوکیچ دو گل برای بایرن به ثمر برسانند. فرانک ریبری و کلودیو پیزارو نیز در نیمه دوم گلزنی کردند تا بندیکت هوئدس کاپیتان شالکه این نتیجه را ناشی از اختلاف کلاس دو تیم عنوان کند. این مدافع میانی گفت: «وقتی در پایان نیمه نخست 2 - 0 از تیمی مانند بایرن عقب باشید، کار بسیار دشوار خواهد شد. ما برای تغییر نتیجه همه کار کردیم اما باید پذیرفت که بایرن شایستگی این پیروزی را داشت. اینکه فقط 20 دقیقه خوب بازی کنیم کافی نیست.» نوار چهار پیروزی پیاپی شالکه از جمله برد 3 - 0 چهارشنبه برابر استوا بخارست در لیگ قهرمانان اروپا به شکلی غافلگیر کننده قطع شد به طوری که بایرن در این بازی 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. دنیس اوگو مدافع چپ شالکه نیز گفت: «وقتی 2 - 0 عقب هستید و مانند احمق ها به دنبال توپ می دوید، روحیه شما واقعا تخریب می شود.»

كد ماوس

درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 24506
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس