مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI
26 / 9 / 1391برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : Kimia

سران باشگاه بایرن حرکاتی که علیه نوئر در دیدار دوستانه 4شنبه بایرن در کمپ ایتالیا انجام گرفت را به شدت محکوم کردند.

در بیانیه ای که از سوی سران بایرن نوشته شد آمده است:" پوستر هایی که علیه نوئر در بازی دوستانه بایرن نصب شده بود کار گروه کوچکی بود. این قبیل حوادث غیرقابل قبول به هیچ وجه از سوی باشگاه و فن کلاب های بایرن تایید نمی شود و باشگاه به شدت آن را محکوم می کند."

در دیدار دوستانه بایرن جمعیتی نزدیک به 30 نفر پوستری از مانوئل نوئر دروازه بان سابق شالکه نصب کرده بودند که روی آن نوشته بود:" شاید شما توپ های زیادی را دفع کنید ولی ما شما را به عنوان شماره یک بایرن نمیپذیریم."

سران باشگاه بایرن فکر میکردند این مسائل را در جلسه ای که روز شنبه با کانون هواداران باشگاه در سرار جهان داشتند به خوبی حل و فصل کرده اند اما اتفاق روز چهار شنبه همه را غافل گیر کرد. روز شنبه که آغاز رسمی تکرینات بایرن بود بالغ بر 25 هزار هوادار باواریایی در ورزشگاه آلیانز حاضر شدند و به گرمی از نوئر و سایر تازه وارد های بایرن استقبال کردند.

این حرکت غیرقابل قبول که از سوی تعداد محدودی از هواداران انجام شد به شدت از طرف هئت مدیره باشگه و تمامی فن کلاب های باشگه بایرن در سراسر جهان محکوم شد.

مانوئل نوئر دروازه بان شماره یک آلمان و بایرن در مورد این اعتراض گفت:" من نمیخواهم هیچ صحبتی در این مورد انجام دهم."

توماس مولر نیز در حمایت از نوئر گفت:" من این حرکت را رد می کنم. اما می دانم که نوئر یک بازیکن بزرگ است و می داند که 98 تا 99 درصد از هواداران بایرن پشت او هستند و دوم اینکه ما یک تیم هستیم و مهمترین نکته هم این است چون تیم کاملا از او حمایت می کند."

سران باشگاه بایرن در حال حاضر ممنوعیت برای حضور هواداران در تمرینات بایرن در نظر گرفته اند تا چاره ای برای این قضیه بیاندیشند. به نظر طرفداران معترض باید به زودی حذف شوند زیرا چنین اعتراضاتی و ادامه آن می تواند در آینده برای تیم حاشیه ساز شود.

كد ماوس

درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 24504
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس