مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI
29 / 2 / 1392برچسب:, :: 18:48 ::  نويسنده : Kimia

سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری اش در روز شنبه اشک ریزان با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

لحظه عجیبی بود .  یوپ هاینکس سرمربی باتجربه بایرن مونیخ روز شنبه و درکنفرانس خبری اش به پهنای صورتش اشک می ریخت. این کنفرانس خبری که به منزله خداحافظی او با بوندس لیگا بود، با اشک های دلتنگی سرمربی 68 ساله همراه بود.

هاینکس در پایان رقابت های این فصل و بعد از فصلی موفق با بایرن مونیخ از این تیم جدا خواهد شد و جایش را به پپ گواردیولا خواهد داد. او چند هفته پیش با بایرن قهرمانی زودهنگام در بوندس لیگا راجشن گرفت و حالا تیمش را در فینال جام حذفی آلمان و فینال لیگ قهرمانان اروپا می بیند.

درآخرین بازی بایرن در رقابت های این فصل بوندس لیگا، باواریایی ها موفق شدند تا مقابل مونشن گلادباخ، بازی 3-1 باخته را با نتیجه 3-4 به پایان ببرند تا هاینکس در کنفرانس خبری اش ذوق زده بشود. اوکه سابقه هدایت تیم هایی مثل رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو را نیز در کارنامه مربیگری اش می بیند در حالی که خداحافظی گرمی با هواداران بوندس لیگا داشت، در کنفرانس خبری نتوانست اشک هایش را کنترل کند و زیر گریه زد...

این تصویر را کمتر کسی از هاینکس به یاد دارد . کسی که آدم بسیار محکمی به نظر می آمد. اما این روی دیگر سکه است... دانکه یوپ عزیز.

كد ماوس

فینال تمام آلمانی این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و دورتمند شنبه شب بیست و پنجم می ماه برگذار خواهد شد که بازیکنان هر دو باشگاه زحمات زیادی برای به فینال رسیدن کشیده اند.

 

هر دو تیم تا به اینجا دوازده بار به میدان رفته اند، سهم بایرن مونیخ 9 برد، 1 مساوی و 2 باخت و بورسیا دورتمند 7 برد، 4 مساوی و 1 باخت بوده، مونیخی ها 29 بار موفق به گل زنی شده و دورتمندی ها تنها 23 بار به گل رسیده اند که میانگین گل برای بایرن 2.42 و دورتمند 1.92 گل در هر بازیست، لازم به ذکر است که هر تیم یکی از گل های خود را روی نقطه پنالتی زده است، آمار تعداد گل ها با ضربه سر 5 بر 2 به سمت مونیخی ها سنگینی می کند و همچنین بایرنی ها (22گل) یک گل بیشتر نسبت به دورتمندی ها (21گل) از داخل محوطه جریمه به ثمر رسانده اند اما آمار در گلزنی شوت بیرون از محوطه جریمه نیز باز به نفع مونیخی هاست، آنها شش بار و دورتمندی ها تنها یک بار موفق به گل زنی از خارج محوطه جریمه شده اند. دورتمندی ها دروازه های تیم های حریف را 107 بار تهدید کرده اند و این درحالی است که مونیخی ها 104 بار این کار را انجام داده اند.

باواریایی ها 6952 بار پاس ارسال کرده اند که 5263 پاس سالم بوده که یعنی دقت پاس کاری آنها عددی حدود 76% است، دورتمندی ها نیز 6549 بار پاس ارسال کرده اند که 4349 پاس سالم بوده که یعنی دقت پاس کاری آنها عددی حدود 66% است. بایرنی ها 166 بار مرتکب خطا شده اند که 28 کارت زرد و 1 کارت قرمز به همراه داشته و دورتمندی ها نیز 145 خطا و 14 کارت زرد در کارنامه دارند.

میانگین درصد مالکیت توپ ها برای بایرن مونیخ 54% و برای دورتمند 46% می باشد و آمار کرنر ها برای بایرن مونیخ 100 عدد و برای دورتمند 56 عدد بوده است.

كد ماوس

جروم بواتنگ و فرانک ریبری بازیکنان بایرن اختلافات به وجود آمده در چند روز اخیر را حل کردند.

همه چیز از یک شوخی معمول در جریان جشن قهرمانی بایرن در بوندسلیگا شروع شد. زمانی که چند بازیکن بایرن منجمله جروم بواتنگ به تلافی شوخی های بی پایان ریبری، او را هم وارد شوخی های معمول جشن های قهرمانی بایرن کردند، این بازیکن مسلمان از این حرکت دلخور شد.

او چند روز بعد اعلام کرد که بواتنگ می دانسته که او مسلمان است و نوشیدنی های الکلی در دین او نجس و حرام محسوب می شوند، پس نباید آن شوخی را انجام می داده است. ریبری گفت که دیگر نمی خواهد با بواتنگ حرف بزند.

چند ساعت بعد از این صحبتها بواتنگ با انتشار عکسی از خودش و ریبری در توئیتر رسما اعلام کرد مشکلی بین این دو بازیکن وجود ندارد. او نوشت:"بین من و برادرم ریبری همه چیز مرتب است. آن نوشیدنی ها غیر الکلی بودند پس همه چیز خوب است."خنده

كد ماوس

فرانک ریبری بازیکن مسلمان تیم فوتبال بایرن مونیخ با اعتراض به رفتار بواتنگ گفت: من مسلمانم و با بازیکنانی که الکل مصرف می کنند حرف نمی زنم.

فرانک ریبری بازیکن مسلمان تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان با ابراز تاسف از برخورد بواتنگ در جشن قهرمانی این تیم و استفاده از نوشابه های الکلی گفت: من یک فرد مسلمان هستم و این موضوعی است که همه از جمله بواتنگ از آن اطلاع دارند ولی در جشن قهرمانی بایرن او یک بطری نوشابه الکلی به سمت من پرتاب کرد. او خیلی خوب می دانست که من مسلمانم و با افراد الکلی صحبت نمی کنم ولی باز هم این حرکت زشت را انجام داد. من از این بابت متاسفم و بطور رسمی اعلام می کنم که با او و افرادی که الکل مصرف می کنند حرف نمی زنم.

كد ماوس

باستین شواین اشتایگر در میان پر افتخار ترین بازیکنان بوندسلیگا قرار گرفت.

باستین شواین اشتایگر هافبک 28 ساله مونیخی ها که موفق شد تا به همراه تیمش در رقابت های این فصل بوندسلیگا به مقام قهرمانی برسد ششمین قهرمانی خود در این مسابقات را جشن گرفت. 

باستین شواین اشتایگر از این رو در کنار بازیکنانی همچون یرمیس، کوهل، صالیحمیدزیچ، لیزارازو و کوفور با 6 قهرمانی در رتبه سوم ایستاده است و تنها شول و کان با 8 قهرمانی و همچنین ماتئوس، زیکلر و اوگنتالر با 7 قهرمانی بالاتر از او قرار دارند.آرام

كد ماوس

21 / 2 / 1392برچسب:, :: 14:56 ::  نويسنده : Kimia

ستاره هلندی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: می‌ترسیدم سرطان بگیرم و بمیرم.

آرین روبن در گفت‌وگو با یکی از نشریات چاپ کشورش فاش کرد یک دهه قبل نگران بود دچار بیماری مهلک سرطان شود.

وی اظهار داشت: در تابستان سال 2003 روی بدنم توده‌ای مشکوک ظاهر شد. در آن موقع، تازه وارد 19سالگی شده بودم. اوایل زیاد توجه نمی کردم اما به مرور بزرگتر شد تا جایی که مشکل را با پزشک تیم آیندهوون در میان گذاشتم. او چون  می‌خواست خیالم راحت شود، مرا به بیمارستانی فرستاد که مورد معاینات دقیق قرار گیرم. پس از یکسری معاینات پزشک به من گفت وضعیت مناسبی ندارم و احتمالا به سرطان مبتلا شده ام.

وی ادامه داد: وقتی این موضوع را شنیدم،‌ واقعا ترسیدم. پزشکم نیز می‌خواست سریع وارد عمل شده و برای معالجه مرا عمل جراحی کند. اما این اتفاق نیفتاد. چون در روزی که قرار به انجام عمل جراحی بود، پدر همسرم از دنیا رفت و باید در مراسم خاکسپاری شرکت می‌کردم.

او آنگاه گفت: با توجه به بیماری و این اتقاق می‌ترسیدم من هم بمیرم. اما پس از چند روز تحت عمل جراحی قرار گرفتم. وقتی از بیهوشی خارج شدم و چشم باز کردم، پزشکم بالای سرم ایستاده بود که به من گفت توده‌ای که از بدنم خارج کرده، اصلا سرطان نبوده است.

روبن افزود: پس از آن اتقاق با شدت و انگیزه بیشتری کار و تمرین کردم و به موفقیت‌های زیادی در ورزش رسیدم.

این ستاره هلندی از سال 2009 عضو بایرن مونیخ است.

 

كد ماوس

درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 24512
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس