مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، اعلام کرد ممکن است در پایان فصل بازنشسته نشود.

بعد از معرفی پپ گواردیولا به عنوان سرمربی فصل آینده بایرن، اعلام شد که هاینکس در پایان فصل به دوران مربیگری اش پایان خواهد داد اما این مربی باتجربه اعلام کرد که احساس می کند هنوز می توانند چیزهایی برای عرضه کردن داشته باشد.

او در گفتگو با لیگا توتال گفت: "وقتی فکر می کنم که کونراد آدنائور (صدر اعظم سابق آلمان) در 71 سالگی همچنان مشغول به کار بود و یا پاپ جدیدمان 76 ساله است، می بینم که می توانم در 68 سالگی همچنان کاری انجام بدهم. قصد ندارم یک پست مدیریتی برعهده بگیرم. تنها در پایان فصل تصمیم ام برای آینده را اعلام می کنم."

كد ماوس

به عقیده دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، پپ گواردیولا مربی فصل آینده بایرن مونیخ در این تیم موفق خواهد بود و عناوین زیادی را خواهد برد.

از ابتدای فصل آینده بوندسلیگا، پپ گواردیولا جانشین یوپ هاینکس در بایرن مونیخ خواهد شد و دیگو آرماندو مارادونا معتقد است که او در این پست موفق خواهد بود. مارادونا در مصاحبه با مارکای اسپانیا در اینباره گفت: "او در سال اول حضورش به جام خواهد رسید. بایرنی های از اینکه موفقیتشان تضمین شده است خوشحالند، فرقی نمی کند که پپ کجا مربیگری کند، او یک مربی درجه یک است."

پپ گواردیولا مربی بسیار موفق سابق بارسلونا با قراردادی سه ساله پس از اتمام فصل سکان هدایت پر افتخار ترین تیم آلمانی را به دست خواهد گرفت.

كد ماوس

درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 24490
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس