مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI

تیم فوتبال بایرن مونیخ با برتری 2 بر صفر برابر رجا کازابلانکای مراکش برای نخستین بار قهرمان جام باشگاههای جهان شد.

دانته در دقیقه 7 و تیاگو آلکانتارا در دقیقه 22 گل‌های بایرن را به ثمر رساندند.

گواردیولا که پیش از این با بارسلونا نیز دو بار موفق به کسب این جام شده بود، سومین بار این جام را کسب کرد تا به افتخارات خود بیافزاید.

همچنین این جام پنجمین قهرمانی بایرن مونیخ در سال 2013 محسوب می‌شد و باواریایی‌ها پس از کسب قهرمانی در بوندسلیگا، جام حذفی آلمان، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا، موفق به فتح جام باشگاه‌های جهان نیز شدند.

پیش از این دیدار در مسابقه رده بندی اتلتیکو مینیرو برزیل با پیروزی 3 بر 2 مقابل گوانگژو چین به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافته بود. 

كد ماوس

11 / 9 / 1392برچسب:, :: 15:27 ::  نويسنده : Kimia

در حال حاضر پنج باشگاه برتر این رنکیگ بصورت زیر می باشد

1- بارسلونا           141.971 امتیاز

2- بایرن مونیخ      140.099 امتیاز

3- رئال مادرید       136.971 امتیاز

4- چلسی           124.664 امتیاز

5- منچستر          116.664 امتیاز

 

رنکیگ یوفا برای فصل جاری بصورت زیر میباشد

1- بایرن مونیخ           15.714 امتیاز

2- رئال مادرید            15.028 امتیاز

3- اتلتیکو مادرید        15.028 امتیاز

 

و همچنین رنکیگ یوفا برای فصل گذشته بصورت زیر میباشد

1- بایرن مونیخ           36.585 امتیاز

2- دورتموند               33.585 امتیاز

3- چلسی                30.285 امتیاز

كد ماوس

فرانتس بکن باوئر، اسطوره تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، طی صحبت هایی اعلام کرد علیرغم شایستگی ریبری، به نظرش این کریستیانو رونالدو خواهد بود که به توپ طلا خواهد رسید.

به گزارش Sky Germany، قیصر فوتبال آلمان، که خود در سال های 1972 و 1976 به Ballon d'Or رسیده است، گفت: "معمولا در چنین شرایطی باید ریبری را برنده توپ طلا بدانیم، ولی در رای گیری های اخیر، اوضاع طبق پیش بینی ها و نرمال پیش نرفته است. رونالدو هر کاری می شده انجام داده و تمام ویژگی ها و کاریزمای کسب این جایزه را دارد؛ به همین دلیل و با وجود درخشش فرانک در تمام طول سال، اگر جایزه به مرد پرتغالی برسد، تعجب نخواهم کرد."

گفتنی است این جایزه در 13 ژانویه سال 2014، در مراسمی صاحب خود را خواهد شناخت.

كد ماوس

27 / 8 / 1392برچسب:, :: 20:7 ::  نويسنده : Kimia

 آندرا پیرلو در مصاحبه با Sky Sport Italia فرانک ریبری را شایسته دریافت توپ طلا می داند.نام آندرا پیرلو به عنوان تنها ایتالیایی حاضر در فهرست نامزدهای دریافت توپ طلای اروپا، یکبار دیگر از سوی فیفا اعلام شده است: "از اینکه نامم در میان بازیکنان بزرگ فوتبال قرار دارد احساس خشنودی می کنم. من جایزه امسال را متعلق به فرانک ریبری می دانم، بازیکنی که عملکرد فوق العاده ای همراه با بایرن طی سال گذشته داشته است."

كد ماوس

25 / 8 / 1392برچسب:, :: 20:5 ::  نويسنده : Kimia

روز 18 اکتبر بود که روزنامه ال موندو دپورتیوو در خبر اصلی خود  از «رد سه پیشنهاد جنجالی توسط مسی» گزارشی را منتشر کرد. حالا و در روز سه شنبه ، این روزنامه کاتالان جزئیات بیشتری در این باره منتشر کرده و نام این سه باشگاه که در بازار نقل و انتقالات تابستانی به دنبال خریداری این ستاره آرژانتینی بودند را منتشر ساخته است.

جالب اینجاست که سران کمپانی آدیداس دراین میانه نقش پررنگی را داشتند. آنها که با خود لیونل مسی قرار داد دارند و ارتباط خیلی خوبی با او داشته و تمام موفقیت های او را جشن می گیرند و با باشگاه های بایرن مونیخ، رئال مادرید و چلسی نیز روابط همکاری خوبی دارد، تمایل زیادی داشتند تا این ستاره آرژانتینی را به تیمی منتقل کنند که آن باشگاه نیز با این کمپانی آلمانی قرار داد داشته باشد.

سران آدیداس حاضر بودند تادر این مسیر مبلغ 125 میلیون یورو نیز پرداخت کنند و نیمی از مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام مسی در قراردادش با بارسا (که 250 میلیون یورو است) را بپردازند تا بدین ترتیب یکی از این سه باشگاه با پرداخت مبلغ 125 میلیون یورو از جیب خودش ، برای جذب مسی دست به کار شوند. به علاوه آنها حاضر بودند که درصد سرمایه گذاریشان در باشگاهی که  موفق به خرید مسی شود را 40% افزایش دهند.

از همین رو سران این سه باشگاه درخواست هایی را برای خریداری مسی ارسال کردند. اول از همه با اطرافیان مسی تماس گرفتند و بعد از آن، به سراغ مدیر فوتبالی باشگاه، رائول سانیئی رفتند. دراین میان مسی حتی حاضر نبود که به این پیشنهادات گوش بدهد و به رقم نجومی آن توجهی بکند؛ چرا که هیچ گونه تصمیمی برای جدایی از بارسلونا ندارد.

مسی ازسران باشگاه کاتالان متشکر است؛ نه به خاطر آنکه به او کمک کردند تا بهترین بازیکن دنیا لقب بگیرد ودرکنار بزرگانی مثل چابی و اینیستا که از جمله کلیدهای موفقیت او در بارسا و درراستای کسب توپ طلا بوده اندبازی کند، بلکه به این خاطر که وقتی که او یک کودک 13 ساله بود، سران باشگاه کاتالان روی او سرمایه گذاری کردند و به او کمک کردند تا درمبارزه با بیماری ای که مانع از رشد او بود تلاش کند.

دراین راستا ، سران باشگاه مادریدی به ویژه بعد از ناکامی در جذب نیمار و تماشای انتقال او به بارسا، فلورنتینو پرس به شدت از پیشنهاد آدیداس استقبال کردتا بدین ترتیب بتواند ضرب شستی اساسی به بارسا وارد کند. اما داستان گواردیولا و مورینیو ، داستانی کاملا ورزشی بود و هر دو مربی تمایل زیادی داشتند تا لئو را در تیم هایشان ببینند ولی انتخاب لئو، همان انتخاب قبلی بود: بارسا، بارسا و باز هم بارسا

كد ماوس

فیلیپ لام خواهان مشخص شدن پست او در باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان شد.

کاپیتان 29 ساله بایرن مونیخ در این خصوص به سایت Sportbild آلمان گفت: "برای من بازی در هر دو خط میانی و دفاعی ممکن است ، اما تعویض شدن منطقه بازی من در هر دیدار کمی دشوار است. من بازی در هر دو پست را دوست دارم، فقط در دفاع راست عملکرد بهتری نسبت به دفاع چپ دارم."

وی در ادامه با اشاره به جام جهانی آینده گفت: "در موقع شروع جام جهانی می خواهم مشخص شده باشد که من دفاع کناری هستم و یا هافبک دفاعی. البته در بایرن مونیخ مصدومان تیم آمادگی بازی را پیدا کرده اند و پپ گواردیولا باید در مورد پست من تصمیم گیری نماید."

فیلیپ لام ضمن ابراز وفاداری خود به باشگاه افزود: "من مطمئن هستم که در هیچ باشگاه دیگری به جز بایرن مونیخ بازی نخواهم کرد و برای جدا شدن از بایرن دلیلی وجود ندارد."

كد ماوس

13 / 8 / 1392برچسب:, :: 16:18 ::  نويسنده : Kimia

 مایکل اوون، ستاره سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس، معتقد است فرانک ریبری، ستاره بایرن، شانس کمی برای بردن توپ طلای سال 2013 دارد.

ریبری کمک کرد تا بایرن فصل گذشته به یک سه گانه تاریخی برسد و همین درخشش موجب شد تا به عنوان بهترین بازیکن فصل اروپا انتخاب شود. با این وجود، اوون اعتقاد دارد که توپ طلا به لیونل مسی یا کریس رونالدو خواهد رسید و آنها را بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا دانست.اوون به سایت فیفا گفت: "بازیکنان خوب زیادی در بین نامزدها هستند اما دو بازیکنی که معمولا در صدر فهرست ها قرار می گیرند، مسی و رونالدو هستند. به نظر من، آنها با فاصله بهترین بازیکنان دنیا هستند. بازیکنان دیگری هم هستند که با تیم های شان به موفقیت های زیادی رسیدند. مطمئنا بایرن مونیخ یکی از موفق ترین تیم ها در سال گذشته بود؛ با قهرمانی در چمپیونزلیگ و دو قهرمانی داخلی. بنابراین بازیکنانی مانند فرانک ریبری هم مورد توجه هستند اما من فکر می کنم که مسی و رونالدو بهترین ها هستند. آنها مدت هاست که خوب بازی می کنند و من فکر می کنم برنده نهایی یکی از این دو خواهد بود."برنده امسال توپ طلا روی 13 ژانویه 2014 (23 دی) اعلام خواهد شد.

كد ماوس

3 / 8 / 1392برچسب:, :: 15:54 ::  نويسنده : Kimia

تلویزیون اسپانیا مدعی شده است که تیم بارسلونا برای فروش بهترین بازیکن خود پیشنهاد قراردادی با یک رقمی نجومی از قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرده است.

برنامه ورزشی پونتوپلوتای اسپانیا اعلام کرد تیم بایرن مونیخ در بازار نقل‌وانتقالات تابستان سال جاری قصد داشته لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا را به خدمت بگیرد و برای خرید او حاضر شده رقمی نجومی معادل 250 میلیون یورو به کاتالان‌ها بپردازد.

پونتوپلوتا ضمن اعلام این خبر مدعی شده است که برای محقق شدن انتقال مسی از نیوکمپ به آلیانس آرنا، کمپانی تولید لوازم ورزشی آدیداس، اسپانسر رسمی بایرن مونیخ و تولید کننده پیراهن‌های این تیم، حاضر شده نیمی از مبلغ قرارداد، یعنی مبلغ 125 میلیون یورو را بپردازد.

در همین حال و در خبری دیگر از بارسلونا، روزنامه دیلی‌استار انگلیس مدعی شده کاتالان‌ها در بازار نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه قصد دارند، مذاکره با آرسنال برای خرید هافبک تهاجمی انگلیسی این تیم را آغاز کنند.

این نشریه با اعلام این خبر مدعی شده است که کاتالان‌ها روی ویلشر به عنوان جانشینی برای ژاوی، هافبک کهنه‌کار حال حاضر خود حساب می‌کنند. این در حالی است که ویلشر تا سال 2018 با آرسنال قرارداد دارد و بعید به نظر می‌رسد که آرسن ونگر، سرمربی آرسنال با فروش این بازیکن که از مهره‌های اصلی تیم او محسوب می‌شود، موافقت کند.

كد ماوس

30 / 7 / 1392برچسب:, :: 21:11 ::  نويسنده : Kimia

 وقتی 4 غول فوتبال آلمان، فرانتس بکن باوئر، کارل هاینس رومنیگه، اولی هوینس و ماتیاس سامر یک تصمیم فوتبالی می گیرند، آیا باید شکی هم به  آن تصمیم داشت؟! این 4 نفر تصمیمی گرفتند که تا کنون کسی علت اصلی آنرا نفهمیده و احتمالا حالا حالا هم کسی نخواهد فهمید.

عوض کردن مربی مانند یوپ هاینکس که هر 3 جام را در یک فصل برای بایرن به ارمغان آورده و هر چه بوده و نبوده تصاحب کرده چه معنی می تواند داشته باشد جز این که این 4 نفر، خیلی بهتر از همه ما فوتبال و حواشی آن و از همه مهمتر بحث درآمد زائی و آینده و سمت دهی آنرا می دانند.

تنها 2 دلیل ممکن است که این تصمیم انقلابی داسته باشد:

1.گواردیولا و سبک فوتبال آن آینده فوتبال هستند و از نظر آنان یوپ هاینکس هر چه داشته عرضه کرده است و احتمالا چیز زیاد دیگری برای نمایش ندارد ولی با آوردن گواردیولا آنها سبک بازی فوتبال چند سال آینده را به آلمان و باشگاه خود بایرن مونیخ آوردند و از این جهت می توانند پیشتاز باشند (البته ذکر یک نکته ضروری است و آن اینکه آنها قبل از پایان فصل با گواردیولا تمام کردند).

2.تجارت فوتبال وبحث در آمد زائی آن: هر چند که بایرن مونیخ همیشه در میان باشگاه های موفق بوده ولی هیچ موقع اولین در بودجه و درآمد زائی نبوده و احتمالا با آوردن گواردیولا که یک چهره جذاب تر و مدرن تری نسبت به هاینکس بوده و همچنین با آوردن بازیکنان مطرح تر خواستند که در همه چیز نامبر وان اروپا شوند.

تفاوت سبک بازی بایرن مونیخ در زمان هاینکس و گواردیولا:

هر چند که ممکن بسیار زود باشد برای این مقایسه ولی چند نکته واضح است

1.بایرن مونیخ گواردیولا ظریف تر بازی می کند.

2. بایرن مونیخ گواردیولا ساده تر بازی می کند.

3. بایرن مونیخ گواردیولا تکنیکی تر بازی می کند.

4. بایرن مونیخ گواردیولا راحت تر بازی می کند.

5. بایرن مونیخ گواردیولا بیشتر توپ را می دواند.

6. بایرن مونیخ هاینکس جنگنده تر و دونده تر بازی می کرد.

7. بایرن مونیخ هاینکس سریع تر بازی می کرد.

8. بایرن مونیخ هاینکس بیشتر بازی مستقیم انجام می داد.

9. بایرن مونیخ هاینکس کار های ترکیبی کمتری انجام می داد.

باید صبر کرد و دید که آیا بایرنی ها تصمیم درستی گرفته اند و یا خیر ولی آنچه مسلم این است که دوران یوپ هاینکس در بایرن مونیخ به پایان رسیده و نباید دنبال آن گشت.

كد ماوس

20 / 7 / 1392برچسب:, :: 20:1 ::  نويسنده : Kimia

 تیم ملی فوتبال آلمان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 با غلبه بر تیم ملی فوتبال جمهوری ایرلند با اقتدار به جام جهانی صعود کرد.

میزبان احتیاجی نداشت خود را در این دیدار خسته کند و بدون این که به مشکل بزرگی برخورد کند توانست حریف را ببرد.

مسوت اوزیل که در پست 9 کاذب بازی می‌کرد توانست در پنجاهمین بازی ملی خود گل هم بزند. باستین شواین‌اشتایگر هم پس از هفت ماه غیبت از دیدارهای ملی به ترکیب آلمان برگشت. ایرلند هم با نوئل کینگ، مربی موقت خود به میدان آمده بود.

سامی خدیرا در دقیقه 12 گل اول را زد. فیلیپ لام پاس اشتباه آنتونی استوکس را گرفت و آن را به خدیرا سپرد. ضربه خدیرا خوب نبود اما به کیاران کلارک برخورد کرد و با تغییر جهت وارد دروازه دیوید فورد شد. ایرلند در پایان نیمه اول با ضربه سر کلارک توپ را به تیر دروازه آلمان زد.

آندره شورله در دقیقه 57 گل دوم بازی را به ثمر رساند. او پاس چیپ تونی کروس را گرفت، و سپس با پای چپ دروازه فورد را گشود. او دقایقی پیش فرصتی بسیار خوب را از دست داده بود.

آلمان موقعیت‌های دیگری هم به دست آورد و در یکی از آنها در دقیقه 83 بود که شوت عالی ژروم بواتنگ به محل تلاقی دو تیر دروازه برخورد کرد.

در نهایت مسوت اوزیل در دقیقه 91 گل زد. او روی پاس خوب کروس توپ را گرفت و آن را از روی سر فورد به گل تبدیل کرد.

كد ماوس

درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 24517
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس