مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI
6 / 5 / 1392برچسب:, :: 17:48 ::  نويسنده : Kimia

در پنجاه ‌و‌چهارمین رای‌گیری ورزشی‌نویسان آلمان که با همکاری نشریه تخصصی کیکر انجام گرفت،‌باستین شواین اشتایگر با کسب 92 رای از 527 رای ممکن به عنوان بازیکن برتر سال 2013 انتخاب شد.

 در پنجاه‌ و‌چهارمین رای‌گیری ورزشی‌نویسان آلمان که با همکاری نشریه تخصصی کیکر انجام گرفت،‌باستین شواین اشتایگر با کسب 92 رای از 527 رای ممکن به عنوان بازیکن برتر سال 2013 انتخاب شد.

 وی بالاتر از هم تیمی‌های همچون فرانک ریبری(87 رای) و توماس مولر(85 رای) در رده نخست جای گرفت.

 در این انتخابات همچنین یوپ هاینکس،‌مربی 68 ساله که بایرن را در فصل گذشته به سه قهرمانی رساند، با 383 رای به عنوان مربی سال برگزیده شد.
 
پس از او کریستیان اشترایش (77 رای – ماینس) و یورگن کلوپ(19 رای- بورسیادورتموند) دوم و سوم شدند.
 
همچنین مارتینا مولر که همراه با تیم ولفسبورگ صاحب سه جام در فصل قبل شد، به عنوان بهترین بازیکن زن آلمان برگزیده شد.

 

كد ماوس

2 / 5 / 1392برچسب:, :: 16:30 ::  نويسنده : Kimia

ادامه ی پیروزی های بایرن مونیخ اینبار در استادیوم خانگیش با نتیجه ی دو بر صفر در مقابل بارسلونا در جام دوستانه اولی هوینس، این بازی اولین بازی بایرن مونیخ با ست لباس سوم تیم بود. آلیانزآرنا باز هم مثل همیشه بدون حتی یک صندلی خالی.
پپ گورادیولا باز هم بایرن مونیخ را بر ترکیب چهار یک چهار یک راهی میدان کرد و گل های بایرن را در این بازی فیلیپ لام در دقیقه ی 14 و ماریو مانژوگیچ در دقیقه ی86 به ثمر رساندند. نویر، دانته، بواتنگ، رافینیا، آلابا، تیاگو، لام، کروس، روبن، ریبری، مولر بازیکنان بایرن مونیخ در ابتدای بازی بودند. بازیکنان سر شناس بارسلونا نیز از آلبا، سانچز و مسی تشکیل میشدند. 

كد ماوس

25 / 4 / 1392برچسب:, :: 20:4 ::  نويسنده : Kimia

در مراسم معارفه ی تیاگور آلکانتارا بازیکن جدید خط میانی باشگاه بایرن مونیخ، شماره ی پیراهن او نیز رونمایی شد، این بازیکن اسپانیایی که از بارسلون به مونیخ آمده طی فصل های آینده شماره شش را به تن خواهد کرد. 

تیاگو با نقل و انتقال با ارزش 20 میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شد و به مدت چهار فصل با  بایرن مونیخ قرارداد دارد، وی از پیوستنش به بایرن مونیخ بسیار خوشنود میباشد.خنده

 

 

كد ماوس

20 / 4 / 1392برچسب:, :: 12:3 ::  نويسنده : Kimia

به نقل از کیکر تیاگو آلکانترا را از همین الان عضوی از باشگاه بایرن مونیخ بدانید.  

این بازیکن با مبلغ 21.4 میلیون یورو با استفاده از بند رهایی قراردادش از بارسلونا جدا شده و به زودی به مونیخ سفر خواهد کرد، این بازیکن با بایرن مونیخ قرارداد چهار ساله و با دست مزد هرسال 4 میلیون یورو بسته و قرار است پیراهن شماره 18 بایرن مونیخ را به تن کند.

 

كد ماوس

18 / 4 / 1392برچسب:, :: 12:1 ::  نويسنده : Kimia

ماریو گومز در پیج فیس بوک خود از هوادارن بایرنیش تشکر و خداحافظی کرد؛ گومز بایرن مونیخ را به مقصد فیورنتینا ترک خواهد کرد. 

وی نوشت: " هواداران عزیز

وقت این شده تا اعلام کنم که من میخواهم باشگاه را ترک کنم-با چشمانی گریان. اما من دوستدارم تا بار دیگر از شما خیلی خیلی خیلی بخاطر حمایت پرشور و احساسی تشکر کنم، هواداران و به ویژه هم تیمی هام، مربی ها و همه ی مردم بایرن. من لحظات فوق العاده ای را در بهترین باشگاه جهان سپری کردم. به خاطر بدست آوردن تجربیات مهم و خوبی که در این چهار سال توانستم بدست بیاورم تشکر میکنم؛ اما حالا ماموریت جدیدی در مقابل من قرار گرفته که من با باشگاه جدیدم فیورنتینا خواهم داشت، شهری جدید، کشوری جدید، زبان و فرهنگ جدید و البته غذاهای خوشمزه و جدید ;) .من دارم از بایرن مونیخ، این باشگاه فوق العاده و با هم تیمی هایی رویایی و بهترین موفقیت ها جدا می شوم و خواهان بهترین موفقیت ها برای باشگاه هستم. من میدانم که این تیم با مربی فوق العاده و جدیدش همچنان در فصل پیش رو بهترین تیم دنیا باقی خواهند ماند.

یک بار دیگر، خیلی خیلی از همه ی شما (مخصوصا هواداران) تشکر میکنم.

ماریوِ شما"

 

 

♥ Danke super Mario ♥

كد ماوس

 

 

 

قهرمان جام های سه گانه ی بایرن عصر شنبه با ظاهری برنزه و سرحال وارد کمپ تمرینی بایرن در ریوا دل گاردا شد و در اولین مصاحبه  خود در فصل جدید با سایت اصلی بایرن گفت که از تعطیلات در کنار خانواده واقعا لذت برده است.
 روبن برای اولین بار در عصر یک شنبه زیر نظر مربی جدید تیم پپ گواردیولا تمرین می کند و کاملا به آینده امیدوار است. "او یک مربی بزرگ است. شنیده ام که او خود را وقف تمرینات کرده، با بازیکن ها صحبت می کند. من واقعا هیجان زده ام.....
 
- در ابتدا به شما خوش آمد میگوییم. تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟
خیلی خیلی خوب. من واقعا در کنار خانواده از تعطیلات لذت بردم و فقط استراحت کردم. استراحتی که بعد از فصل قبل لازم بود.
 
-آِیا شما همچنان خواب موفقیت های اخیر را میبینید؟
البته ! و همچنان مردم از من در موردش می پرسند. چند ماهی طول می کشد تا فروکش کند. ما افتخاری به دست آورده ایم که تا ابد باقی می ماند، و این بهترین چیز برای همه ی ماست.
 
- شما برای تمام بازی های بزرگ فصل قبل در بهترین فرم خود قرار داشتید، و گل برتری در فینال لیگ قهرمانان را به ثمر رساندید. چطور این ها را مدیریت کردی؟
البته نیم فصل اول رقابت ها برای من سخت بود، اما پس از آن فرم من کم کم بهبود پیدا کرد. و اگر از نظر بدنی و روحی آماده باشم، می دانم که می توانم همکاری بزرگی با تیم داشته باشم. و اتفاقاتی که در انتهای فصل افتاد، شاید نتیجه و پاداش سخت کوشی من بود.
 - اما این چرخه هرگز متوقف نمیشود. ما الان برای فصل جدید آماده میشویم:
 
جدی می گویید؟ من از قبل کلی به آینده فکر کرده ام، به همراه گروهی از بازیکنان و یک مربی جدید. اگرچه تمرینات پیش فصل مانند همیشه سخت است.
 
- شما 3 هفته تا دیدار سوپر کاپ با دورتموند زمان دارید. آیا به موقع آماده می شوید؟
هر سال همین گونه است، گاهی شما 3 هفته وقت دارید گاهی 4 هفته. در واقع تا شروع بوندسلیگا 5 هفته زمان دارم که کافی است. استراحت و رفع خستگی کامل فصل قبل مهم تر بود. من برای شروع آماده ام.
 
- پپ گواردیولا مورد توجه تعداد زیادی از رسانه ها قرار گرفته، در این مورد چیزی شنیده اید؟
به طور دقیق نه. من از آن دست افراد که تمام خبرها را در اینترنت دنبال می کنند نیستم. تعطیلات زمانی برای با خانواده بودن است. البته چند پیامک در این مورد از هم تیمی ها داشته ام، و همه چیز واقعا مثبت به نظر می آید.
 
- پس شما نمی دانید که گواردیولا در آخرین مصاحبه ی خود شما را به عنوان یک نعمت (هدیه) برای خود توصیف کرده؟
نه نه این را می دانم. وقتی کنفرانس خبری به اتمام رسید، تلفن من هر دقیقه زنگ می خورد.
 
-خب واکنش شما چه بود؟
این یک تعریف و تمجید فوق العاده بود و کمی به خودم افتخار کردم
 
- از کار کردن با او چه انتظاراتی داری؟
در طول دوران فوتبالم، با تعدادی از مربیان درجه یک کار کرده ام، و حالا یکی دیگر. من همیشه برای یادگیری چیزهای جدید مشتاقم. می خواهم بهتر شدن را ادامه دهم، و فکر می کنم گواردیولا بهترین گزینه برای حفظ روند رو به جلو است
 
- ورود ماریو گوتزه بدین معنی است که رقابت برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر خواهد بود. نظر شما در مورد تازه واردهای تیم چیست؟
با داشتن او در تیم، ما قوی تر می شویم. ماریو در چنین سن کمی یک بازیکن فوق العاده است. اما یان کرچهوف نیز به ما کمک خواهد کرد. او به شدت مستعد است. ما تیم بسیار با کیفیتی داریم و این باور نکردنیست
 
- در عصر جمعه باستین شواین اشتایگر عنوان کرد که او برای کسب قهرمانی از همیشه پر عطش تر است. شما چطور؟
من هم همین طور، من تازه طعم واقعی افتخار را تجربه کردم. ما الان می دانیم که کسب قهرمانی چقدر فوق العاده است، و من می خواهم دوباره این تجربه را به دست آورم
 
- در این چند فصل گذشته، متاسفانه شما معمولا در نیم فصل اول به دلیل مصدومیت از بازی کردن محروم بوده اید. امیدوار هستید که این دفعه متفاوت باشد؟
چه می توانم بگویم؟ مثل همیشه شانسم را امتحان خواهم کرد، اگرچه قصد نداشتم تا اکتبر (مهر) از تعطیلات بر گردم (می خندد) نه، من به آینده خوش بینم و می خواهم اوضاع برای یک فصل تمام خوب پیش برود.

كد ماوس

2 / 4 / 1392برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : Kimia

برنامه بازی های بایرن مونیخ در بوندسلیگای فصل 2013/2014 اعلام شد و حریفان خود را شناخت.آرام

برنامه بازی های بایرن مونیخ در نیم فصل این رقابت ها به شرح زیر است :
 
بایرن مونیخ - بوروسیا مونشن گلادباخ
 
آینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ
 
بایرن مونیخ - نورنبرگ
 
فرایبورگ - بایرن مونیخ
 
بایرن مونیخ - هانوفر
 
شالکه 04 - بایرن مونیخ
 
بایرن مونیخ - ولفسبورگ
 
بایرلورکوزن - بایرن مونیخ
 
بایرن مونیخ - ماینز
 
بایرن مونیخ - هرتابرلین
 
هوفنهایم - بایرن مونیخ
 
بایرن مونیخ - آگسبورگ
 
بوروسیا دورتموند - بایرن مونیخ
 
بایرن مونیخ - آینتراخت برانشوایگ
 
وردربرمن - بایرن مونیخ
 
بایرن مونیخ - هامبورگ
 
اشتوتگارت - بایرن مونیخ

كد ماوس

1 / 4 / 1392برچسب:, :: 17:34 ::  نويسنده : Kimia

ماریو گوتزه خرید جدید باشگاه بایرن مونیخ شماره پیراهن شماره 19 را بر تن خواهد کرد.
 ماریو گوتزه که در ازای پرداخت 37 میلیون یورو از بوروسیا دورتموند جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست در این فصل پیراهن شماره 19 را برتن خواهد کرد. پیراهن شماره 19 بایرن ما را به یاد مهاجم تنومند و بلند بالای سابق بایرن مونیخ یعنی کارستن یانکر می اندازد.
یان کیرشهوف دیگر خرید جدید بایرن مونیخ نیز پیراهن شماره 15 را بر تن خواهد کرد.

كد ماوس

1 / 4 / 1392برچسب:, :: 11:36 ::  نويسنده : Kimia

كد ماوس

یوپ هاینکس به طور رسمی خداحافظی‌اش را از دنیای فوتبال اعلام کرد.

 یوپ هاینکس موفق شد همراه بایرن‌ مونیخ در فصل 2012 – 2013 به سه‌گانه تاریخی دست پیدا کند. افتخاری که ظاهرا این مربی را قانع کرده و قصد ندارد دیگر در دنیای فوتبال به مربیگری بپردازد.

یوپ هاینکس در گفت و گو با اشپیگل اعلام کرد: قطعا هدایت هیچ تیم دیگری را برعهده نخواهم گرفت. من خداحافظی با شکوهی از باشگاه داشتم و دیگر به فوتبال بر نخواهم گشت.

یوپ هاینکس به عنوان بازیکن و مربی دوران با شکوهی را سپری کرد. او به همراه بازیکن در تیم مونشن گلادباخ چهار بار فاتح بوندسلیگا شد.

وی به همراه تیم ملی آلمان در جام جهانی 1974 به قهرمانی رسید.

او در تیم بایرن‌ مونیخ نیز توانست این تیم را پس از مدت‌ها در لیگ قهرمانان اروپا برساند و بایرن‌ مونیخ را به اولین تیم آلمانی تبدیل کند که به سه گانه دست پیدا می‌کند.

كد ماوس

درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 24471
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس