مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI
21 / 2 / 1392برچسب:, :: 14:56 ::  نويسنده : Kimia

ستاره هلندی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: می‌ترسیدم سرطان بگیرم و بمیرم.

آرین روبن در گفت‌وگو با یکی از نشریات چاپ کشورش فاش کرد یک دهه قبل نگران بود دچار بیماری مهلک سرطان شود.

وی اظهار داشت: در تابستان سال 2003 روی بدنم توده‌ای مشکوک ظاهر شد. در آن موقع، تازه وارد 19سالگی شده بودم. اوایل زیاد توجه نمی کردم اما به مرور بزرگتر شد تا جایی که مشکل را با پزشک تیم آیندهوون در میان گذاشتم. او چون  می‌خواست خیالم راحت شود، مرا به بیمارستانی فرستاد که مورد معاینات دقیق قرار گیرم. پس از یکسری معاینات پزشک به من گفت وضعیت مناسبی ندارم و احتمالا به سرطان مبتلا شده ام.

وی ادامه داد: وقتی این موضوع را شنیدم،‌ واقعا ترسیدم. پزشکم نیز می‌خواست سریع وارد عمل شده و برای معالجه مرا عمل جراحی کند. اما این اتفاق نیفتاد. چون در روزی که قرار به انجام عمل جراحی بود، پدر همسرم از دنیا رفت و باید در مراسم خاکسپاری شرکت می‌کردم.

او آنگاه گفت: با توجه به بیماری و این اتقاق می‌ترسیدم من هم بمیرم. اما پس از چند روز تحت عمل جراحی قرار گرفتم. وقتی از بیهوشی خارج شدم و چشم باز کردم، پزشکم بالای سرم ایستاده بود که به من گفت توده‌ای که از بدنم خارج کرده، اصلا سرطان نبوده است.

روبن افزود: پس از آن اتقاق با شدت و انگیزه بیشتری کار و تمرین کردم و به موفقیت‌های زیادی در ورزش رسیدم.

این ستاره هلندی از سال 2009 عضو بایرن مونیخ است.

 

كد ماوس

25 / 1 / 1392برچسب:, :: 17:58 ::  نويسنده : Kimia

مدیر برنامه مهاجم ملی پوش آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ اعلام کرد وی از وضعیت خود در این فصل بسیار ناراضی است و احتمال دارد از بایرن جدا شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مونیخ ، اولی فربر مدیر برنامه ماریو گومز به نشریه بیلد آلمان گفت :« گومز این فصل اغلب نیمکت نشین بوده و از این وضع راضی نیست.او به بایرن وفادار است اما می خواهد در این تیم به میدان بیاید.»
گومز 27 ساله این فصل 8 گل برای بایرن به ثمر رسانده است و پس از مدت ها در ترکیب بایرن برابر نورنبرگ به میدان آمد.این سومین بازی کامل گومز در این فصل بود.
کارل هاینس رومنیگه مدیر بایرن در واکنش به این مساله اعلام کرد باید با گومز صحبت کند.
رومینیگه گفت :« نمی دانم او چه تصمیمی گرفته است بنابراین نمی توانم ارزیابی دقیقی داشه باشم.»
در حال حاضر ماریو ماندزوکیچ مهاجم کروات مهاجم اصلی بایرن است و کلودیو پیزارو پرویی نیز مهاجم دوم بایرن به شمار می رود. بایرن در سال 2009 برای خرید گومز از اشتوتگارت 30 میلیون یورو پرداخت کرد. ارزش او در بازار کنونی نقل و انتقالات اروپا 35 میلیون یورو است. گومز در 109 بازی بوندسلیگا 71 گل برای بایرن به ثمر رسانده است و یواخیم لو سرمربی تیم آلمان اخیر گفت گومز هنوز عضو مهمی در تیم ملی است.
فربر افزود :« همیشه باشگاه هایی برای خرید گومز ابراز تمایل کرده است و هنوز هم این پیشنهادها وجود دارد.اما فعلا موفقیت بایرن در اولویت است.»

 

كد ماوس

20 / 1 / 1392برچسب:, :: 14:40 ::  نويسنده : Kimia

بازیکنان بایرن مونیخ از گرفتن جشن تولد برای فرانک ریبری ممنوع شدند.

هفتم آوریل فرانک ریبری ملی پوش فرانسوی بایرن مونیخ 30 ساله شد. اما مسئولان باشگاه گرفتن جشن تولد را برای او ممنوع اعلام کردند.

تیم برنامه داشت تا شب در یکی از رستوران های بایرن تولد ریبری را جشن بگیرند اما این تصمیم توسط یوپ هینکس سرمربی تیم و ماتیاس سامر مدیر ورزشی تیم ممنوع شد.

گفتنی است بایرن مونیخ فردا شب دیدار برگشت مقابل یوونتوس را برگزار خواهد کرد.

كد ماوس

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، اعلام کرد ممکن است در پایان فصل بازنشسته نشود.

بعد از معرفی پپ گواردیولا به عنوان سرمربی فصل آینده بایرن، اعلام شد که هاینکس در پایان فصل به دوران مربیگری اش پایان خواهد داد اما این مربی باتجربه اعلام کرد که احساس می کند هنوز می توانند چیزهایی برای عرضه کردن داشته باشد.

او در گفتگو با لیگا توتال گفت: "وقتی فکر می کنم که کونراد آدنائور (صدر اعظم سابق آلمان) در 71 سالگی همچنان مشغول به کار بود و یا پاپ جدیدمان 76 ساله است، می بینم که می توانم در 68 سالگی همچنان کاری انجام بدهم. قصد ندارم یک پست مدیریتی برعهده بگیرم. تنها در پایان فصل تصمیم ام برای آینده را اعلام می کنم."

كد ماوس

به عقیده دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، پپ گواردیولا مربی فصل آینده بایرن مونیخ در این تیم موفق خواهد بود و عناوین زیادی را خواهد برد.

از ابتدای فصل آینده بوندسلیگا، پپ گواردیولا جانشین یوپ هاینکس در بایرن مونیخ خواهد شد و دیگو آرماندو مارادونا معتقد است که او در این پست موفق خواهد بود. مارادونا در مصاحبه با مارکای اسپانیا در اینباره گفت: "او در سال اول حضورش به جام خواهد رسید. بایرنی های از اینکه موفقیتشان تضمین شده است خوشحالند، فرقی نمی کند که پپ کجا مربیگری کند، او یک مربی درجه یک است."

پپ گواردیولا مربی بسیار موفق سابق بارسلونا با قراردادی سه ساله پس از اتمام فصل سکان هدایت پر افتخار ترین تیم آلمانی را به دست خواهد گرفت.

كد ماوس

2 / 11 / 1391برچسب:, :: 12:13 ::  نويسنده : Kimia

بدون سرو صدا و جنجال زیادی، بوندسلیگا توانست به عنوان لیگ منتخب پپ گواردیولا برگزیده شود.  

سرمربی سابق و موفق بارسلونا، بایرن مونیخ را به عنوان تیم آتی اش برگزید و با نادیده گرفتن تیم های سرشناس لیگ برتری اعلام کرد که فصل آینده روی نیمکت مربیگری بایرن مونیخ خواهد نشست. قدرت اقتصادی، جدیت و عزم راسخ در مسائل مالی، توازن ایده آل در میان خرید بازیکنان و فوتبال پایه ای، سرمایه گذاری متعادل و کمبود بدهی،کاهش هزینه های غیرضروری، مطالعات آسان و مدرن برای جذب هواداران و برگزاری بازیها در ساعاتی که اکثریت هواداران بتوانند از تماشای بازیها لذت ببرند، باعث شده تا بوندسلیگا در مجموع و با 18 تیمی که در این رقابت ها حضور دارند ، در مجموع 1663 میلیون یورو سرمایه گذاری کرده و بدهی های این لیگ 904 میلیون یورو است که با توجه به برخی منابع تا 758 میلیون یورو نیز کاهش خواهند یافت. بدین ترتیب این هجده تیم روی هم 1746 میلیون یورو درآمد داشته اند که سود خالصش 53 میلیون یورو بوده.

سرمایه گذاری روی تیم پایه ای و بهره گیری از بازیکنانی که محصول آکادمی فوتبال باشگاه هستند، یکی از نکاتی است که به جز در بارسلونا، در بوندسلیگا نیز به شدت مورد توجه و مورد اهمیت است. این را می توان یکی از فاکتورهای پپ برای انتخاب بایرن دانست

از سوی دیگر اگر در اروپا دو باشگاه باشد که مدیریت بی عیب و نقصی داشته باشند، این دو باشگاه آرسنال و بایرن مونیخ هستند و حالا پپ تیم باواریایی را انتخاب کرده. آن هم در شرایطی که باشگاه های انگلیسی روند رو به نزولی را دنبال می کنند. حال باید منتظر ماند و دید که با روی کار آمدن پپ در بایرن سران این باشگاه به این دیدگاه اقتصادی و نمایش مالی شان ادامه خواهند داد یا خیر.

كد ماوس

باشگاه بایرن مونیخ برای تعطیلات زمستانی تیم فوتبال این باشگاه برنامه کامل و متنوعی را در نظر گرفته است که مهمترین بخش آن مطابق سه سال گذشته سفر به کمپ دوحه قطر است.

بازیکنان و کادرفنی از روز 19 دسامبر به مرخصی 2 هفته ای رفته اند و روز 2 ژانویه خود را برای پرواز به دوحه آماده می کنند.

در این میان یوپ هاینکس و شاگردانش مدتی را هم در کشور امارات در خلیج فارس سپری خواهند کرد تا بیش از پیش خود را برای نیم فصل دوم آماده کنند.

برنامه کامل تعطیلات زمستانی بایرن مونیخ

19 دسامبر ---------------------------- آغاز مرخصی کریسمس

2 تا 9 ژانویه --------------------------- تمرینات زمستانی در دوحه قطر

5 ژانویه -------------------------------- برگزاری یک دیدار دوستانه در قطر

8 ژانویه -------------------------------- دیدار دوستانه مقابل شالکه در قطر

12 ژانویه ------------------------------ دیدار دوستانه مقابل بازل در ورزشگاه سنت یاکوب

13 ژانویه ------------------------------ دیدار دوستانه مقابل اونترهاخینگ در ورزشگاه اسپرت پارک

19 ژانویه ------------------------------ دیدار هفته 18 ام بوندسلیگا در مقابل گروترفورث

20 ژانویه ------------------------------ دیدار دوستانه مقابل آلمانیا آخن در ورزشگاه تیوولی

كد ماوس

باستین شواین اشتایگر هافبک 28 ساله مونیخی ها که از ابتدای دوران حرفه ای خود در این باشگاه بوده است و فوتبال را از آکادمی های این باشگاه شروع کرده است در رابطه با حضورش در این باشگاه با بیلد مصاحبه کرد. 

وی در مصاحبه ای به بیلد چنین گفت: "قراداد من با بایرن تا پایان 2016 است. قصد من از تمدید این قرارداد این است که تا پایان این قرارداد در این باشگاه بمانم و پای قرادادم بایستم. اما نمی دانم که بعد از پایان این قراداد و در سن 32 سالگی چه خواهم کرد. هر چیزی را بعد از آن تصور می کنم. شما نمی توانید در فوتبال چیزی را حدس بزنید."

در گذشته نیز باستین شواین اشتایگر مشتریانی از قبیل اینتر٬ رئال و منچستر داشته است اما همیشه نشان داده است که قصد ترک مونیخ را ندارد.

شواین اشتایگر از سال 2002 و در سن 18 سالگی برای اولین بار در ترکیب مونیخی ها حاضر شد و تاکنون در بیش از 400 بازی رسمی برای بایرن به میدان رفته است و 5 عنوان قهرمانی بوندسلیگا را نیز با این تیم کسب کرده است

شواین اشتایگر کاپیتان دوم مونیخی ها و همچنین کاپیتان دوم تیم ملی آلمان است. او تا 32 سالگی با بایرن قرارداد دارد.

كد ماوس

26 / 9 / 1391برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : Kimia

سران باشگاه بایرن حرکاتی که علیه نوئر در دیدار دوستانه 4شنبه بایرن در کمپ ایتالیا انجام گرفت را به شدت محکوم کردند.

در بیانیه ای که از سوی سران بایرن نوشته شد آمده است:" پوستر هایی که علیه نوئر در بازی دوستانه بایرن نصب شده بود کار گروه کوچکی بود. این قبیل حوادث غیرقابل قبول به هیچ وجه از سوی باشگاه و فن کلاب های بایرن تایید نمی شود و باشگاه به شدت آن را محکوم می کند."

در دیدار دوستانه بایرن جمعیتی نزدیک به 30 نفر پوستری از مانوئل نوئر دروازه بان سابق شالکه نصب کرده بودند که روی آن نوشته بود:" شاید شما توپ های زیادی را دفع کنید ولی ما شما را به عنوان شماره یک بایرن نمیپذیریم."

سران باشگاه بایرن فکر میکردند این مسائل را در جلسه ای که روز شنبه با کانون هواداران باشگاه در سرار جهان داشتند به خوبی حل و فصل کرده اند اما اتفاق روز چهار شنبه همه را غافل گیر کرد. روز شنبه که آغاز رسمی تکرینات بایرن بود بالغ بر 25 هزار هوادار باواریایی در ورزشگاه آلیانز حاضر شدند و به گرمی از نوئر و سایر تازه وارد های بایرن استقبال کردند.

این حرکت غیرقابل قبول که از سوی تعداد محدودی از هواداران انجام شد به شدت از طرف هئت مدیره باشگه و تمامی فن کلاب های باشگه بایرن در سراسر جهان محکوم شد.

مانوئل نوئر دروازه بان شماره یک آلمان و بایرن در مورد این اعتراض گفت:" من نمیخواهم هیچ صحبتی در این مورد انجام دهم."

توماس مولر نیز در حمایت از نوئر گفت:" من این حرکت را رد می کنم. اما می دانم که نوئر یک بازیکن بزرگ است و می داند که 98 تا 99 درصد از هواداران بایرن پشت او هستند و دوم اینکه ما یک تیم هستیم و مهمترین نکته هم این است چون تیم کاملا از او حمایت می کند."

سران باشگاه بایرن در حال حاضر ممنوعیت برای حضور هواداران در تمرینات بایرن در نظر گرفته اند تا چاره ای برای این قضیه بیاندیشند. به نظر طرفداران معترض باید به زودی حذف شوند زیرا چنین اعتراضاتی و ادامه آن می تواند در آینده برای تیم حاشیه ساز شود.

كد ماوس

27 / 8 / 1391برچسب:, :: 17:56 ::  نويسنده : Kimia

یادگاری بایرنی ها روی گچ پای آلابا

ستاره‌های بایرن مونیخ به دیدار هم‌تیمی مصدومشان رفتند.


 

 په‌په راینا روی گچ پای داوید آلابا نوشت:" بهترین هم‌تیمی که من درفصلی که گذشت داشتم." فرانک ریبری هم شماره پیراهن آلابا یعنی 27 را نقاشی کرد و اسم خودش را زیر آن نوشت.
آلابا با انتشار عکسی از این خاطره در توئیتر خود نوشت:" بچه‌ها! شما بهترینید."

آلابا اوایل آوریل در یک بازی دوستانه مقابل بوسنی دچار پارگی رباط شد و به این ترتیب در حساس‌ترین مرحله فصل از همراهی بایرن مونیخ باز ماند. البته پزشکان این تیم احتمال می‌دهند وی بتواند در دو هفته آخر به ترکیب باواریایی‌ها باز گردد.
این دومین آسیب‌دیدگی شدیدی است که این بازیکن 22 ساله در فصل جاری با آن مواجه می‌شود.

 

كد ماوس

درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 104
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 24707
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس