بواتنگ: بین من و برادرم ریبری همه چیز مرتب است.
 
مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI

جروم بواتنگ و فرانک ریبری بازیکنان بایرن اختلافات به وجود آمده در چند روز اخیر را حل کردند.

همه چیز از یک شوخی معمول در جریان جشن قهرمانی بایرن در بوندسلیگا شروع شد. زمانی که چند بازیکن بایرن منجمله جروم بواتنگ به تلافی شوخی های بی پایان ریبری، او را هم وارد شوخی های معمول جشن های قهرمانی بایرن کردند، این بازیکن مسلمان از این حرکت دلخور شد.

او چند روز بعد اعلام کرد که بواتنگ می دانسته که او مسلمان است و نوشیدنی های الکلی در دین او نجس و حرام محسوب می شوند، پس نباید آن شوخی را انجام می داده است. ریبری گفت که دیگر نمی خواهد با بواتنگ حرف بزند.

چند ساعت بعد از این صحبتها بواتنگ با انتشار عکسی از خودش و ریبری در توئیتر رسما اعلام کرد مشکلی بین این دو بازیکن وجود ندارد. او نوشت:"بین من و برادرم ریبری همه چیز مرتب است. آن نوشیدنی ها غیر الکلی بودند پس همه چیز خوب است."خنده



كد ماوس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 24571
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس