بوفون: بخاطر نویر طرفدار بایرن هستم.
 
مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI
1 / 3 / 1392برچسب:, :: 10:58 ::  نويسنده : Kimia

دروازه بان تیم فوتبال یوونتوس به همتایش در بایرن گفت که ممکن است فینال لیگ قهرمانان مثل فصل قبل به ضربات پنالتی کشیده شود و بنابراین او باید بیشتر در این مورد تمرین کند.

بایرن مونیخ و دورتموند شنبه شب در ورزشگاه ومبلی شهر لندن فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد.

بایرن سال قبل نیز به فینال رسیده بود، اما در ورزشگاه آلیانز آرنا جام قهرمانی را با شکست در ضربات پنالتی مقابل چلسی از دست داد. به همین دلیل جیان لوئیجی بوفون دروازه بان کهنه کار یوونتوس به مانوئل نویر همتایش در بایرن توصیه کرد تا روی ضربات پنالتی بیشتر تمرین کند.

بوفون در این باره به sky sport گفت: هر دو تیم آلمانی هستند و به خوبی از یکدیگر شناخت دارند و کاملا به تاکتیک های تیم مقابل آشنا هستند. بنابراین ممکن ایست این فیلنا مثل سال قبل به وقت اضافه و ضربتان پنالتی کشیده شود. از همین رو به دوستم نویر توصیه می کنم برای گرفتن ضربات پنالتی حریف تمرین بیشتری داشته باشد. البته مطمئنم او این کار را می کند. نویر در مجموع پنالتی گیر خوبی است.

وی افزود: به نظرم جدال دورتموند و بایرن بازی نزدیکی خواهد شد. البته اگر بایرن همانطوری که برابر ما و همچنین بارسلونا بازی کرد، همان عملکرد را در فینال نیز داشته باشد، آن وقت دورتموند تقریباً دیگر شانسی برای پیروزی نخواهد داشت. هر دو تیم شایستگی حضور در فینال را داشتند، اما به خاطر نویر طرفدار بایرن هستم و امیدوارم او یک جام دیگر نیز کسب کند.



كد ماوس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 24563
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس