قانون ستاره دادن در آلمان بر روی پیراهن
 
مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI
24 / 3 / 1392برچسب:, :: 11:40 ::  نويسنده : Kimia

سوالات زیادی راجع به اینکه چرا پیراهن بایرن مونیخ با بدست آوردن قهرمانی پنجم همچنان چهار ستاره دارد، در این مطلب می پردازیم به این موضوع که این ستاره ها از کجا و برای چه آمده و اینکه هیچ ربطی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ندارد. استفاده از ستاره برای هر کشور در اروپا (برای باشگاه ها) منحصر به فرد می باشد که قانون آلمان در مورد ستاره دادن به یک باشگاه این گونه می باشد که :

 

تیمی که سومین قهرمانی لیگ اول کشوری (بوندسلیگا یک) را بدست می آورد، اولین ستاره ی طلایی را دریافت می کند؛ وردربرمن با چهار قهرمانی، هامبورگ و اشتوگارت با سه قهرمانی تیم هایی هستند که یک ستاره طلایی بر روی پراهنشان دارند.

تیمی که پنجمین قهرمانی لیگ اول کشوری را بدست می آورد، دومین ستاره ی طلایی را دریافت می کند؛ بورسیا موشن گلادباخ و بورسیا دورتمند هر کدام با پنج قهرمانی دو ستاره طلایی بر روی پراهنشان دارند.

تیمی که دهمین قهرمانی لیگ اول کشوری را بدست می آورد، سومین ستاره ی طلایی را دریافت می کند.

تیمی که بیستمین قهرمانی لیگ اول کشوری را بدست می آورد، چهارمین ستاره ی طلایی را دریافت می کند و باشگاه بایرن مونیخ با قهرمانی در بوندسلیگا ی سال 2008 ستاره چهارم خود را به ارمغان آورد.

 اما بحثی هم در مورد ستاره های نقره ای وجود دارد که با قانونی نظیر به همین بکار می رود اما با این تفاوت که این نوع ستاره با قهرمانی در لیگ های پایین تر از بوندسلیگا یک بدست می آید و برای مثال می توان به "Greuther Fürth" اشاره کرد که دارای سه ستاره ی نقره ای می باشد.

 



كد ماوس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 104
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 24693
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس