بایرن2-0بارسا اولین پیروزی خانگی فصل
 
مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI
2 / 5 / 1392برچسب:, :: 16:30 ::  نويسنده : Kimia

ادامه ی پیروزی های بایرن مونیخ اینبار در استادیوم خانگیش با نتیجه ی دو بر صفر در مقابل بارسلونا در جام دوستانه اولی هوینس، این بازی اولین بازی بایرن مونیخ با ست لباس سوم تیم بود. آلیانزآرنا باز هم مثل همیشه بدون حتی یک صندلی خالی.
پپ گورادیولا باز هم بایرن مونیخ را بر ترکیب چهار یک چهار یک راهی میدان کرد و گل های بایرن را در این بازی فیلیپ لام در دقیقه ی 14 و ماریو مانژوگیچ در دقیقه ی86 به ثمر رساندند. نویر، دانته، بواتنگ، رافینیا، آلابا، تیاگو، لام، کروس، روبن، ریبری، مولر بازیکنان بایرن مونیخ در ابتدای بازی بودند. بازیکنان سر شناس بارسلونا نیز از آلبا، سانچز و مسی تشکیل میشدند. 


كد ماوس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 163
بازدید ماه : 163
بازدید کل : 24618
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس