یوآخیم لو: آلمان میتواند قهرمان جهان شود.
 
مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI

سرمربی تیم ملی آلمان با اعلام این که تیمش ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است، می‌گوید آلمان توانایی قهرمانی در جام‌جهانی را دارد.

 تیم ملی آلمان برای آمادگی بیشتر در راه بازی‌های انتخابی جام‌جهانی 2014 برزیل، چهارشنبه در دیداری دوستانه به مصاف پاراگوئه می‌رود.
 
یوآخیم لو در گفت‌وگو با مجله "کیکر" درباره وضعیت تیم ملی آلمان گفت: تیم شرایط بسیار بهتری نسبت به قبل دارد. ورود بازیکنان باکیفتی مانند گوندوگان و ماریو گوتسه کیفیت فنی تیم ما را بالا برده است. انتظارات زیادی از خودمان داریم. تیم ما در جام‌جهانی برزیل با قدرت حضور پیدا خواهد کرد و می‌تواند قهرمان این رقابت‌ها شود. با این حال تیم‌های مدعی دیگری هم هستند که می‌توانند به قهرمانی برسند. بنابراین باید برای حریفانمان در جام‌جهانی احترام قائل باشیم.
 
سرمربی ژرمن‌ها ادامه داد: تیم آلمان ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است که باعث شده کیفیت تیمی بالایی داشته باشیم. این تیم آینده فوتبال آلمان است و می‌تواند تا سال‌ها نتایج خوبی را کسب کند.
 
لو در پایان درباره همتایش در بایرن‌مونیخ گفت: زمانی که گواردیولا سرمربی بارسلونا بود چند بار برای دیدن تمرین‌های تیم به آنجا رفتم، زیرا فوتبال بارسلونا همیشه مرا تحت تاثیر قرار داده است. حضور گواردیولا به سود فوتبال آلمان است و می‌تواند تاثیر زیادی در بوندسلیگا داشته باشد.


كد ماوس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 24582
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس