تونی کروس و فرزندش
 
مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI
24 / 5 / 1392برچسب:, :: 17:7 ::  نويسنده : Kimia

vo26lu7CBA.jpg

تونی کروس دیروز چهارشنبه لحظات شیرینی را سپری کرد او برای نخستین بار پدر شد و فرزند پسر خود را به آغوش کشید. کروس پس از متولد شدن فرزندش با ارسال پستی در فیسبوک هوادارانش را در شادی خود سهیم کرد.

تونی کروس در حالیه نوزاد تازه به دنیا آمده را بر روی سینه ی خود گذاشته بود در توضیح عکس ارسالی اینگونه می نویسد:" معرفی می کنم، لئون کروس ..."  یوآخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان نیز بدلیل اینکه تونی خود را برای تولد فرزندش آماده می کرد او را از اردوی تیم ملی برای دیدار دوستانه مقابل پاراگوئه معاف کرد.

 کروس در صفحه فیسبوک خود با هجوم پیام های تبریک هواداران مواجه شد برخی از جالبترین این پیام ها عبارتند از : " کروس 2" و برخی هم از او به عنوان بازیساز بعدی مونیخ یاد کردند و بعضی دیگر از هواداران او را بهترین هدیه کروس می دانند.



كد ماوس

نظرات شما عزیزان:

صادق
ساعت12:33---23 اسفند 1394
فکروس رو با ژاوی آلونسو تاخت زدن واسه رئال

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 104
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 209
بازدید کل : 24664
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس