FC Bayern Munchen7
 
مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI
19 / 4 / 1391برچسب:, :: 11:40 ::  نويسنده : Kimia

از ابتدای فصل ۱۰–۲۰۰۹ لوئی فان خال هدایت بایرن را بر عهده گرفت،در این سال بایرن موفق شد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با نتیجه چهار بر یک باشگاه فوتبال یوونتوس را که از جان لوییجی بوفون درون دروازه سود میبرد شکست دهد و به مرحله حذفی راه پیدا کند. پس از این پیروزی، بایرنی ها نتایج خوبی کسب کردند و موفق شدند در آن سال بوندس لیگا و جام حذفی فوتبال آلمان را فتح کنند و به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز راه پیدا کنند،اما در فینال با دو گل از اینتر میلان شکست خوردند و نایب قهرمان شدند، فصل بعد برای بایرن فصل بدی بود و آنها در کسب جام ناکام ماندند و لوئی فان خال نیز پس از حذف بایرن از لیگ قهرمانان از کار برکنار شد فصل ۱۲–۲۰۱۱ یکی از تلخ ترین فصلهای بایرن مونیخ بود،بایرن در این سال یوپ هاینکس را روی نیمکت خود داشت و تا اواخر فصل به کسب هر سه جام امید داشت اما آنها رقابت برای فتح بوندس لیگا را به دورتموند واگذار کردند و در فینال جام حذفی نیز با نتیجه سنگین پنج بر دو مغلوب دورتموند شدند، در نهایت در فینال لیگ قهرمانان اروپا با وجود ارائه یک بازی هجومی در ضربات پنالتی از چلسی شکست خوردند و فصل را با سه نایب قهرمانی به پایان رساندند از ستاره های بایرن مونیخ در دهه ۲۰۱۰ میتوان مانوئل نویر ، فیلیپ لام ، باستین شواین اشتایگر ، فرانک ریبری و آرین روبن را نام برد.

بایرن به عنوان موفق‌ترین باشگاه فوتبال آلمان شناخته شده می‌باشد، که موفق به کسب 25 قهرمانی بوندسلیگا و 17 قهرمانی جام حذفی شده است. بایرن بیش از ۱۴۷٫۰۰۰ عضو دارد. و نیز بیش از ۲،۴۰۰باشگاه رسمی دارد، ودر این باشگاه‌های حدود ۱۷۷٫۰۰۰ عضو دارد.بایرن علاوه بر فوتبال باشگاه‌های شطرنج، هندبال، بسکتبال، ژیمناستیک، بولینگ، و تنیس روی میز را نیز اداره می‌کند و در فوتبال حرفه‌ای بیش از ۱،۱۰۰ عضو فعال دارد.

- پنجمین قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا

در تاریخ 25 می 2013 فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی لندن بین و تیم بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند برگزار شد و تیم فوتبال بایرن مونیخ توانست بعد از 12 سال ناکامی در قهرمانی به پنجمین قهرمانی خود دست بیابد ، این بازی با نتیجه 2 بر 1 به صود باوارایی ها به پایان رسید و گل های بازی را ماریو ماندژوکیچ و آرین روین در دقایق پایانی برای بایرن و ایلکای گوندوغان برای بورسیا دورتموند گل زنی کردند.

 به این ترتیب بایرن که سه فینال را در چهار سال اخیر تجربه کرده به قهرمانی دست یافت. این اولین قهرمانی آنها پس از فصل 01-2000 لیگ قهرمانان است. آنها به آنچه شایسته‌ شان بود رسیدند.



كد ماوس

نظرات شما عزیزان:

یه عشق فوتبال
ساعت21:39---13 دی 1394
کیمیا. مرسی مطالبت واقعا غنی و عالی بود. من وبت رو به چند تا از دوستام معرفی کردم. خیلی قشنگه. موفق باشی


بایرنی
ساعت21:35---13 دی 1394
عاااااااااااااااااالی بووووووووووود

نازی
ساعت21:35---13 دی 1394
قشنگ بود لایک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 24562
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس