لام: مطمئنم که در هیچ باشگاهی جز بایرن بازی نخواهم کرد.
 
مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران
The best one in IRI

فیلیپ لام خواهان مشخص شدن پست او در باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان شد.

کاپیتان 29 ساله بایرن مونیخ در این خصوص به سایت Sportbild آلمان گفت: "برای من بازی در هر دو خط میانی و دفاعی ممکن است ، اما تعویض شدن منطقه بازی من در هر دیدار کمی دشوار است. من بازی در هر دو پست را دوست دارم، فقط در دفاع راست عملکرد بهتری نسبت به دفاع چپ دارم."

وی در ادامه با اشاره به جام جهانی آینده گفت: "در موقع شروع جام جهانی می خواهم مشخص شده باشد که من دفاع کناری هستم و یا هافبک دفاعی. البته در بایرن مونیخ مصدومان تیم آمادگی بازی را پیدا کرده اند و پپ گواردیولا باید در مورد پست من تصمیم گیری نماید."

فیلیپ لام ضمن ابراز وفاداری خود به باشگاه افزود: "من مطمئن هستم که در هیچ باشگاه دیگری به جز بایرن مونیخ بازی نخواهم کرد و برای جدا شدن از بایرن دلیلی وجود ندارد."



كد ماوس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


We are more than a club, we are a family هدف از ساخت این وبلاگ ارائه اخبار موثق باشگاه بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان به شما هواداران عزیز است. بی صبرانه منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان هستم.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری بایرن مونیخ در ایران و آدرس myfcbayern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 24549
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس